Maak gewoon een afspraak met je supermarkt, dat je bij eventueel een overschot dit kunt terugbrengen (natuurlijk eten in goede staat, volledige verpakking) en opt einde de rekening gemaakt wordtBosbeer wrote:Bosbeer vraagt raad: heeft er iemand enig idee hoeveel
mountainbikers de 60 km wekelijks afmalen?
Voor MTB Kelberg is dit de eerste keer dat we de 60 km aanbieden,
en voor de 2de bevoorrading heb ik geen zicht hoeveel er
in mijn winkelkar moet.![]()
![]()
15-06-2008 Diest
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- UBO
- Mountainbiker
Ben daarnet gaan rijden, nu wel niet in Diest maar op een plaats waar meestal enorm veel modder is en alles is daar goed te doen. Hier en daar nog wat plassen maar ze drogen vlug vergeleken met gisteren.Bosbeer wrote:@ Silverbol
Heb eergisteren de 60 km gedaan in en om Diest,
en ben overal door geraakt en boven,
met mijn Ritchey Speedmax semi-slicks Alpha & Omega.
Kwestie van niet alleen reclame te maken van Shwalbe.
En het is nu nog redelijk vroeg om teoordelen over hoe de tocht er zal bij liggen, hier in dat landje weet je nooit wat er exact gaat komen.
Maar eender welk weer ik zal er zijn, t'is mtb voor iets hé mannen en ik denk dat het daar een prachtige tocht zal worden.
- bert bibber
- Mountainbiker
- spooky
- Mountainbiker
mtb westel komt ook af met een groepje in 24h truitjes
De rest zit in Oostenrijk (transalp)
Wij komen ook voor de 60.
je mag niet vergeten dat je volop in het marathon seizoen zit hé;
Wolfsdonk, Testelt, Langdorp, ...
Dus wellicht kiezen er meerderen voor deze afstand.
Welke richting gaan we uit?
Dé ideale voorbereidingen naar de 24 uur hé!
(sluikreklame noemt men dat
)
De rest zit in Oostenrijk (transalp)
Wij komen ook voor de 60.
je mag niet vergeten dat je volop in het marathon seizoen zit hé;
Wolfsdonk, Testelt, Langdorp, ...
Dus wellicht kiezen er meerderen voor deze afstand.
Welke richting gaan we uit?
Dé ideale voorbereidingen naar de 24 uur hé!
(sluikreklame noemt men dat
kom normaal gezien af met trekkie 800 voor de 60.
wat ook nog belangrijk is voor de late starters of late aankomers: warme douches!!! hoe vaak heb ik het al niet meegemaakt dat ge afgepeigerd en onder het slijk nog ne ijskoude douche krijgt
(ge kunt er nie altijd aan doen natuurlijk, den infrastructuur moet ook nog meewille é, maar soms staan er douches maar te lopen en er staat geen kat onder, soms is ff komen checken kan geen kwaad) en als het ff kan, zet ook een aftrekker in de kleedkamers dat we het slijkt toch een beetje aan de kant kunt trekken, is maar een kleine moeite voor de organisatie maar een groot verschil voor uitgeputte bikers.
Greetz en tot zondag.
wat ook nog belangrijk is voor de late starters of late aankomers: warme douches!!! hoe vaak heb ik het al niet meegemaakt dat ge afgepeigerd en onder het slijk nog ne ijskoude douche krijgt
Greetz en tot zondag.