Fiets-dak-drager Thule Proride 591

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Fred83
Mountainbiker

Post by Fred83 »

Fred83 wrote:
Luc wrote:Ik ben toch al vlot over de 180 gegaan, in Duitsland op een toegelaten strook welteverstaan :wink:
Als ik me niet vergis staat de voorgschreven maximum snelheid van de dragers bij de technische gegevens.
Het staat er niet bij, toch heb ik onlangs ergens gelezen bij een test dat ze hebben gedaan wat de maximum toegelaten snelheid was voor je de fietsen mag gaan rapen op de autostrade

http://www.thulefietsdragers.nl/thule2/default2.aspx
SNRFreestyler
Mountainbiker

Post by SNRFreestyler »

Mensen niet dat ik er mij wil mee bemoeien of zo maar een bike op je dak van de fiets is eigenlijk niet zo goed. Als je autostrades rijdt achter een vrachtwagen of dergelijke kan het wel eens gebeuren dat er stteentjes omhoogspatten, vliegen. Als deze dan tegen je bike komen kan jer er zeker van uitgaan dat er een deuk, gat in je kader zit!
M'n maat heeft dat meegemaakt en sinsdien nooit meer gebruikt!
Ik kan het alleen maar zeggen éh!
Grtn
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Ik heb hier ook een vraagje over:-).

Ik zou ook graag een thule prorider kopen voor op't dak van mijn wagen te plaatsen. Ik rij met een clioke maar daar staat niks op't dak om da aan te bevestigen..Als ik zo'n thule koop zit da daar dan allemaal in, of moet ge die dingen eerst in uw garage laten installeren?

Thanks!
fiets8630
Mountainbiker

Post by fiets8630 »

de thule zal zeker compleet zijn en eenvoudig zelf te plaatsen
wat je wel natuurlijk nodig hebt zijn dakdragers.....

Kraura wrote:Ik heb hier ook een vraagje over:-).

Ik zou ook graag een thule prorider kopen voor op't dak van mijn wagen te plaatsen. Ik rij met een clioke maar daar staat niks op't dak om da aan te bevestigen..Als ik zo'n thule koop zit da daar dan allemaal in, of moet ge die dingen eerst in uw garage laten installeren?

Thanks!
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Als je een proride (of iets dergelijks) koopt krijg je enkel dit:
Image
Om die dan effectief ook op je auto te krijgen moet je ook dit kopen (wel dat model kopen dat op je auto past), de eigenlijke dwarsliggers:
Image
Fietsdrager daar dan op monteren en dan heel de boel op 't dak van je kar zwieren en je kan vertrekken.
Is totaal niet moeilijk, kan je allemaal zelf hoor. Bij mij lukte 't zelfs, dat wil al iets zeggen :-D
fiets8630
Mountainbiker

Post by fiets8630 »

dakdragers dus :lol:
Gweñito Gafotas wrote:Als je een proride (of iets dergelijks) koopt krijg je enkel dit:

Om die dan effectief ook op je auto te krijgen moet je ook dit kopen (wel dat model kopen dat op je auto past), de eigenlijke dwarsliggers:

Fietsdrager daar dan op monteren en dan heel de boel op 't dak van je kar zwieren en je kan vertrekken.
Is totaal niet moeilijk, kan je allemaal zelf hoor. Bij mij lukte 't zelfs, dat wil al iets zeggen :-D
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

fiets8630 wrote:dakdragers dus :lol:
:-D exactly... je was me voor.
Alles bijeen, als je die alu spullen van thule wil voor op je dak niet goedkoop zenne... ik heb de simpele freeride i.c.m. de stalen dragers. Works just fine :wink:
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Okido, dus onderstaand ebay-object zou dan alles zijn (mijn duits is ook niet geweldig) qua dakdrager. Dan nog enkel de proride zelf? Klopt?

http://cgi.ebay.de/Thule-Dachtraeger-75 ... 286.c0.m14
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Kraura wrote:Okido, dus onderstaand ebay-object zou dan alles zijn (mijn duits is ook niet geweldig) qua dakdrager. Dan nog enkel de proride zelf? Klopt?
...als een bus :wink:
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Gweñito Gafotas wrote:
Kraura wrote:Okido, dus onderstaand ebay-object zou dan alles zijn (mijn duits is ook niet geweldig) qua dakdrager. Dan nog enkel de proride zelf? Klopt?
...als een bus :wink:
Great! Bedankt!

Nu nog op tijd denken om de fiets er af te zwieren als ik de parking van't appartement inrijd :-)
Post Reply