26/04/2008 PITTEM

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

jupse de rupse...
ik kom ook af!!tis al enkele jaarkes geleden dat deze zomertocht op het programma stond en me hier telkens gejeund!!en ge weet nooit als we veel "teire" doen de bikedevils het toch zouden zien zitten om volgend jaar er terug ene te organiseren :wink: vertrek gepland...'s morgens vroeg...
greetings dingo 8)
Nesten
Mountainbiker
Location: Cannondale Rush 600 black - lefty vork - upgrade SRAM X.0

Post by Nesten »

'k zal ook nog ne keer afkomen naar Pittem.

Ik vertrek rond 12u45 vanuit Ingelmunster naar Pittem om er de 75 kms te rijden. Ze geven eens mooi weer uit, dus dat wordt lekker vlammen !
pompier
Mountainbiker

Re: 26/04/2008 PITTEM

Post by pompier »

Voila , alle pijlen hangen op hun plaats .
Hopelijk blijft dit zo .
barty wrote:
pompier wrote:Druk ,druk ,druk .
,de ondergronden liggen er kurkdroog bij ,we zijn al voor verassingen komen te staan en we zien het lgend jaar !

Zeg Pompier is het reeds mogelijk om met zomerbandekes te rijden of is dat nog wat te vroeg??Lig nu met Racing Ralph

Dank bij voorbaat
Zoals gezegd alles ligt er kurkdroog bij ,behalve hier en daar nog net geen opgedroogde plas .Noem het kneedbare aarde en deze zijn vrij beperkt .
Het belooft een snelle rit te worden waar het gras niet te lang staat .Op enkele plaatsen is het gras in 1 week tijd zeker 15 cm gegroeid .Maar het zijn maar de vroege starters die daar iets van ondervinden .

Tot morgen !
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

Morgen ook van de partij voor de 75.
Kzie het volledig zitten. Een droog parcours :bounce: en een stralend zonneke 8).

:wink:
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

Kommilke is ook van de partij en dit voor de eerste keer in de streek van pittem we gaan voor de 75 :wink:
Tot morgen in pittem
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Kogel is door de kerk.
Om 6u45 komt de cowboy mij oppikken om dan tegen de klok en als opwarming rond 7u20 aan de inschrijving te zijn waar Traxer,Slijkcrosserke en veeteepeepeetje ons gaan vervoegen.
Als Grote Plateau nu het ook nog ziet zitten dan zijn het terug dezelfde hoofdrolspelers aan de start van in Zulte.(Rit van de Gouverneur)

Wie weet komen we nog wat forummers tegen aan de start,tijdens de tt of in den aprés??
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

veeteeteetje wrote:Wie weet komen we nog wat forummers tegen aan de start,tijdens de tt of in den aprés??
Graag genoeg, maar ik moet zo'n 50 meter beukhaag halveren (voornamelijk in de breedte, in de hoogte ook een flink stuk !) :roll:

Wat denk je? Zal ik forumbikers zien, die dit samen met mij zullen doen? :wink:
flip de flipper
Mountainbiker

pittem

Post by flip de flipper »

veeteeteetje wrote:Kogel is door de kerk.
Om 6u45 komt de cowboy mij oppikken om dan tegen de klok en als opwarming rond 7u20 aan de inschrijving te zijn waar Traxer,Slijkcrosserke en veeteepeepeetje ons gaan vervoegen.
Als Grote Plateau nu het ook nog ziet zitten dan zijn het terug dezelfde hoofdrolspelers aan de start van in Zulte.(Rit van de Gouverneur)

Wie weet komen we nog wat forummers tegen aan de start,tijdens de tt of in den aprés??
Flipper zal er tegen 07:30u ook zijn.
grtjs,
Tot morgen
BIKEDEVIL
Mountainbiker
Location: Merida hfs full XTR,vork manitou relic met lock out

Post by BIKEDEVIL »

Voila,alles is klaar om jullie morgen te ontvangen en deze keer een kurkdroge ondergrond,iets dat we in Pittem niet direct gewoon zijn.
Nu nog de sporthal klaar zetten vanaf 22U30 en we kunnen er in vliegen of jullie beter gezegd.
Maak er een tof ritje van en tot morgen .

Groeten Bikedevil.
de skerpen
Mountainbiker

Post by de skerpen »

De skerpen zal er ook zijn om 7h30 samen met neef voor de 75 km, denk de trein te laten rijden want mijn compaan kan hetzelfde tempo niet aan zoals we reden in ingelmunster of gaat de trein eens normaal rijden ? Nog net een bakje friet binnen : kwestie van geen tijd te verliezen met het ontbijt morgen vroeg .
De crossmarks liggen al onder de bandenverwarmers wé .
Post Reply