20/04/2008 SNELLEGEM

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

:-? Even denken hoor,VTTtje. Er zijn 4 parcourtjes waarbij de ingang en de uitgang op 1 meter van elkaar liggen. Dus, als je echt wil, kan je gerust nog eens rechtsomkeer maken, en er nog eens doorrijden. :-D
En,... wat ook belangrijk is, ... ze geven goe weer voor Zondag. 8)
Als het zo warm wordt als vorig jaar, moeten we weer terras buiten zetten. :drunk: :drunk:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Kort bij mijn deur, steeds een prachtige rit, dus... ge kunt me verwachten. :bounce:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

De voorspellingen zijn voor Pernes en Artois verre van idiaal.
Zwaar bewolkt, hevige regen, onweer,... wel 14°C
Hiermee staat de wijzer weer op 50/50, de kans dat het zondag toch Snellegem zal worden groeit met de uren.
Kga morgen een beslissing nemen.

Als het Snellegem wordt zal ik ook tegen kwart na 7 aanwezig zijn om een kwartiertje later met vtt-tje te beginnen aan 2 x de 48 km :lol:
kajobiker
Mountainbiker

Post by kajobiker »

heb nieuw bosje en brugje al eens getest en zag dat het goed is kon het niet laten . ligt bijna in mijn tuin vandaar . tot zondag dan maar zal in orde zijn
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

kajobiker wrote:heb nieuw bosje en brugje al eens getest en zag dat het goed is kon het niet laten . ligt bijna in mijn tuin vandaar . tot zondag dan maar zal in orde zijn
Bedankt , want heb zelf nog niet kunnen testen. Altijd maar bezig, bezig, bezig,... :oops: :oops:

Ook nog eens een "dankuwel" voor de modderhater die het einduur van de inschrijvingen gecorrigeerd heeft.
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Opmerkingen doen me watertanden.

Mogelijks ook aanwezig voor de kleine + grote toer.
Wordt vervolgd !
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Hoe is de ondergrond in en rond Snellegem?
Normaal zal het wel droog liggen zeker.
Tis voor het geval de keuze toch zou wijzigen, ik kan kiezen tussen de winter of de zomerbike.
Laat ons [-o< het laatste :bounce:
3s
Mountainbiker
Location: Thompson Sub01 (V-brakes - full Deore - Suntour XCR)

Post by 3s »

Denk eraan om van Snellegem mijn eerste TT te maken, misschien starten op de 28 km...
Aan te raden voor beginners?? :oops:
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

Het parcours was vorige zondag al volledig berijdbaar, zonder de minste problemen. Aangezien we weinig of geen regen gehad hebben deze week, kan het er alleen maar op vooruit gegaan zijn.
Dus, ook voor beginners is dit eigenlijk een ideaal parcours. Kwestie van de motor niet op te blazen. :oops:
Het enige slechte stuk (=paardewegel) hebben we bewust achterwege gelaten.Er zijn namelijk genoeg goede wegels in de streek, dat we dat ploeterstuk er niet moeten bij nemen.
LowieN
Mountainbiker

Post by LowieN »

Ben eens benieuwd: 't is de eerste keer dat ik de bossenroute kan rijden in m'n nieuwe woonplaats... ik kijk er naar uit! De blosoroute in de buurt ken ik uiteraard al, ik ben benieuwd naar de privé stukken. Tot zondag!
Post Reply