Ja,ik stond op dat moment ook aan te schuiven.Bieke reed niet naar boven .Hij spurtte naar boven.Ongelooflijk hoe explosief hij was...merida wrote:Jaja, dieje! Danny De Bie.daelman wrote:da was dieje ene, die bekende... kben zijn naam vergeten. en ik ben er vorig jaar ook niet opgeraakt. de eerste keer was ik er bijna, tot op een van de laatste meters iemand voor me valt in het mulle zand. toen moest ik ook voet op grond zetten.merida wrote: Het is simpel hoor! Vorig jaar heb ik iemandnaar boven zien rijden met een cyclocross fiets - versnelling 39x25. Dus met een MTB...goed te doen!
volgende 6 pogingen waren ook niet gelukt.
13/04/08 Rillaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
Je kan ook op zeker spelen en alvast zaterdag de 38km komen rijden.gettah wrote:Das toch nie te doen he, nu geven ze voor de zondag weeral slecht weer......![]()
![]()
Wanneer gaat da nu nekeer keren he, sebiet is mijne korten tenue over datum en moet ik hem wegsmijten![]()
We zullen de zondag wel zien zekers...
G.
Je bent dan welkom vanaf 16u. In het dan zondag toch mooi weer, dan doe je gewoon weer een rit. Zondag zijn het andere parcours.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Zeg jongens in den tt van westerlo waren er ook héél steile klimmetjes waar bijna niemand boven geraakte. Is de Ysbeek zo steil, mijn techniek is niet zo goed maar zo hem graag bedwingen. Hoop er allezins op.Tot zondag