24/03/08 Zillebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Granville team carbon
Mountainbiker

Post by Granville team carbon »

zwiebertje wrote:Wat je vooral niet moet doen is plaats maken maar blijven rijden op de plaats waar ge rijdt!
De plaatsen waar absuluut niet kan voorbijgestoken worden zijn meestal beperkt tot enkele honderden meters.
Denk zelf dat er hier bijna geen zijn?
Vooral niet veranderen van kant als ze roepen om uit de weg te gaan,want voor hetzelfde geld passeren ze u
aan de rechtse kant en niet in paniek slaan als ze roepen,doe alsof ge ze niet hoort!
Een goed wedstrijdrijder rijdt zo snel dat hij in een flits voorbij is en gedraagd zich hoffelijk!
Uitzonderingen bevestigen de regel,er zijn altijd van die kl**tzakken die denken dat ze de koning zijn en iedereen moet wijken!
Oké bedankt, mijn twijfel is verdewenen. Ik zal er dus ook starten.
Als het zonneke schijnt morgen zoals nu, zal het nog echt tof worden.

Bedankt gasten.
steven99
Mountainbiker

Post by steven99 »

juist eens stukje afgereden van parkour. opmerking .nabij oversteek meenseweg staat pijl naar rechts en recht door ik veronderstel dat pijl rechts voor kleine toer is?zal mss morgen bord hangen met splitsing of blijft dit zo?anders veeeeeeeeeeeel water tegen gekomen
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

we zijn deze morgen een groot deel van het parcours gaan verkennen. Het ligt goe nat maar is zeker overal bijna overal berijdbaar, hier en daar een beetje ploeterwerk maar met de juiste bandenkeuze valt dit heel goe mee. Het enige stuk die volgens mij zwaar ligt is dat juist na de start in de boomgaard, maar dit is niet overdreven lang. Het stuk langs de spoorweg valt héél goe mee, en alles hangt af van het aantal deelnemers. Dus voor morgen ne zeemlap aan de poepe en de botjes aan en vlammen maar. :bounce: :bounce: :bounce:
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

@Timo,

Wanneer kun je starten voor de chrono?
betonboerke
Mountainbiker

Zillebeke

Post by betonboerke »

Modder of geen modder wij komen zeker!!!! Is in Zillebeke altijd mooie rit !! En met zulk weer kan het niet goed liggen, geven ook voor deze namiddag en nacht veel regen af!!!!!
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

da stuk boomgaard is dat dien befaamde boomgaard die ook in de tocht zat van ieper op 25-11 maar dan opt laatste en aangeduid als "niet voor watjes"

zal beslist een goei opwarmertje zijn dan denk ik #-o
timo
Mountainbiker

Post by timo »

de chrono kan starten van 8U tot 11U lik zoals de andere ewone tourtocht rijders en da bordje aan de meenseweg(stock) naar recht is inderdaat voor de kleine tour
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Zopas nog een mailke gehad van een clubmember:
Ze zijn serieus aan het "snoeien" in het parcours, kwestie van het toch nog een beetje aangenaam te maken. Gisteren heeft de club v/d Groene Linde de tocht afgereden en er waren toch die aangekomen zijn met volledig opgesleten remblokjes. Ik had dit gisteren ook maar dit was na 100km.

P.S. Ze hebben een groter voorraad Hasseltse Koffie aangelegd
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

uncle sam wrote:Zopas nog een mailke gehad van een clubmember:
Ze zijn serieus aan het "snoeien" in het parcours, kwestie van het toch nog een beetje aangenaam te maken. Gisteren heeft de club v/d Groene Linde de tocht afgereden en er waren toch die aangekomen zijn met volledig opgesleten remblokjes. Ik had dit gisteren ook maar dit was na 100km.

P.S. Ze hebben een groter voorraad Hasseltse Koffie aangelegd
allee en kwas weer ni mee met de club #-o

kdacht nochtans dat die mannen hunne rem ni zoveel gebruikten dus da kan geen kwaad :p
bondu
Mountainbiker

Post by bondu »

tgaat er proper bijliggen !
Ik ga het elders opzoeken,ik heb geen zin in irritant-chrono-gedrag.
Post Reply