Duratec Zewieties Cycling Team - Powerfoods
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Heb er toch ook bedenkingen bij. Als ge alleen medaillekandidaten stuurt, dan zouden er eigenlijk maar een stuk of 15 internationale renners mogen meegaan. Ze zouden beter dat derde ticket benutten en de meest beloftevolle jonge biker meesturen. Dat zou een enorme verrijking kunnen zijn voor die gast, mijn gedacht. Zie naar Paulissen 4 jaar geleden.. Nu staat ie toch ook lekker mee aan de wereldtop.
Mijn gedacht !
Trouwens als ze in alle andere sporten enkel medaillekanshebbers moesten sturen, dan zou de Belgische delegatie in een Twingo-ke naar Athene kunnen reizen
Net doordat elk land max. 3 bikers mag afvaardigen zou ne Jimmy Tielens bv. daar een mooi klassement kunnen rijden, hetgeen voor zo ne jonge renner een stimulans is naar de toekomst, maar "visie" dat is iets waarvan ze bij het BOIC denken dat het in de zee zwemt.
Trouwens als ze in alle andere sporten enkel medaillekanshebbers moesten sturen, dan zou de Belgische delegatie in een Twingo-ke naar Athene kunnen reizen
Net doordat elk land max. 3 bikers mag afvaardigen zou ne Jimmy Tielens bv. daar een mooi klassement kunnen rijden, hetgeen voor zo ne jonge renner een stimulans is naar de toekomst, maar "visie" dat is iets waarvan ze bij het BOIC denken dat het in de zee zwemt.
- A d r i
- Mountainbiker
En die zijn wat ze zijn omdat het BOIC niet wil afgaan, dat weten we wel.Dzjowie wrote:De selectienormen worden opgesteld door het BOIC...Yakke wrote:Niets typisch Belgisch. Als er geen derde Belg de selectienormen haalt, gaat die niet mee. Zo simpel is dat.
Wat die derde man betreft (bij de vrouwen is het zowiezo hopeloos wegens Quintens te oud en Laroy gestopt, eerste vrouw in Houffa bvb was de zus van Seba Delfosse dacht ik ), waarom niet de BK U23 meesturen?
Voor Filip is dat zijn beroep voor Ronny is het maar een hobby dat is het verschil.Manitou! wrote:tja filip is tijdens de week voor houffa ook op zijne bek gegaan maar was toch nog 4de het zondag'sBlubberduck wrote:Ik heb Ronny gesproken op het circuit in Houffa, hij had zich graag gekwalificeerd voor de race maar heeft moete stoppen omdat hij nog teveel last heeft van zijn val in Madrid.(knie)
da heeft hij nie gezegd dus kunt ge hem daarover geen verwijt maken.Manitou! wrote:als je wilt meegaan naar de olimpische spelen is het wel meer dan een hobby!!
sorry maar dat is ook weeral een uitvlucht als een andere die op niets slaat
en den ene valpartij is den andere niet, tis nie omda filip valt en ter relatief goed vanaf komt dat den andere zen knie nie serieus kan kwetsen he
Ronny heeft pech gehad in de kwalificaties in Houffa, het had niet met zijn knie te maken daar. Wouter ook maar die heeft nog een ronde gereden en was gekwalificeerd. Tijdens de WB heeft hij 1 toer meegedaan en daarna pech gehad ofzo, dat weet ik niet juist.
en Manitou, heeft hij u misschien tijdens een chrono ooit de kant in gereden of iets anders ? Ik wil u ook eens zien rijden met een knie vol vocht ! Ahnee, tzal wel weer een uitvlucht zijn, zeker ?
Die gast doet toch niemand iets verkeerd ? Als het puur om de fiets is, ga dan klagen bij de UCI , hij maakt gewoon gebruik van de regels. Als het is om een persoonlijke vete, tja daar breng ik niets tegen in. Maar ervan uit gaan dat dingen uitvluchten zijn terwijl je het niet weet is ook heel gemakkelijk.
en Manitou, heeft hij u misschien tijdens een chrono ooit de kant in gereden of iets anders ? Ik wil u ook eens zien rijden met een knie vol vocht ! Ahnee, tzal wel weer een uitvlucht zijn, zeker ?
Die gast doet toch niemand iets verkeerd ? Als het puur om de fiets is, ga dan klagen bij de UCI , hij maakt gewoon gebruik van de regels. Als het is om een persoonlijke vete, tja daar breng ik niets tegen in. Maar ervan uit gaan dat dingen uitvluchten zijn terwijl je het niet weet is ook heel gemakkelijk.
Wat mij opvalt bij het Duratec-team: voor het B.K. Marathon stond elke wedstrijd wel iemand op het podium van de wedstrijden waar ze aan de start kwamen. In nog geen 3 maanden reden ze 7 overwinning bij elkaar.
Nu geraken ze al bijna 2 maand lang geen poot meer vooruit. Als ik me niet vergis geraakte Ronny niet verder dan een 8e plaats in Kluisbergen sinds het B.K.
Pech kun je hebben, maar hier lijkt me toch meer aan de hand... iemand enig idee?
Nu geraken ze al bijna 2 maand lang geen poot meer vooruit. Als ik me niet vergis geraakte Ronny niet verder dan een 8e plaats in Kluisbergen sinds het B.K.
Pech kun je hebben, maar hier lijkt me toch meer aan de hand... iemand enig idee?