Killers @ Kapellen: laatste stand van zaken p.6

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Post Reply
Lieferschein
Mountainbiker

Post by Lieferschein »

Zeg, die draad hangt er precies al een tijdje aangezien deze reeds in de boom aan het slijten is?
Of vergis ik me?
king_of_nothing
Mountainbiker

Post by king_of_nothing »

MaartenCA wrote:Zeg, die draad hangt er precies al een tijdje aangezien deze reeds in de boom aan het slijten is?
Of vergis ik me?
nop dat komt door de kracht waarmee de draad is opgespannen. je ziet links op de foto nog een stuk van de schors die aan het losgekomen is door de kabel. bij oude kabels gebeurt dit niet.

al veel kabels moeten hangen rond de weide hier, maar met alleen de bedoeling om de koeien buiten de tuin te houden :wink:
Last edited by king_of_nothing on Fri 07 Mar 2008 23:34, edited 1 time in total.
Lieferschein
Mountainbiker

Post by Lieferschein »

dju, voor het zelfde geld is gedaan met fietsen (en voor heel lang vrees ik) [-o<
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Guido Beeck wrote:... IVM de politie van Kapellen: de vriendelijke agent aan de lijn wist me te vertellen dat zij met hun dienstwagen niet tot aan de plaats-delict konden geraken....
Om te beginnen véél beterschap gewenst, 't zal u maar overkomen :( .

En je zou is moeten vragen aan de politie of ze bovenstaand argument ook zouden gebruiken moest die "plezante draadjesspanner" hen bellen omdat hij op die plek toevallig in elkaar geramd is door een groepje mountainbikers die niet zo hoog opliepen met zijn gevoel voor humor :roll: .
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

Rikske wrote:
Guido Beeck wrote:... IVM de politie van Kapellen: de vriendelijke agent aan de lijn wist me te vertellen dat zij met hun dienstwagen niet tot aan de plaats-delict konden geraken....
Om te beginnen véél beterschap gewenst, 't zal u maar overkomen :( .

En je zou is moeten vragen aan de politie of ze bovenstaand argument ook zouden gebruiken moest die "plezante draadjesspanner" hen bellen omdat hij op die plek toevallig in elkaar geramd is door een groepje mountainbikers die niet zo hoog opliepen met zijn gevoel voor humor :roll: .
Haha :) da's de eerste keer dat er iets gezegd wordt over dit onderwerp waarmee ik kan lachen :) Groen lachen, misschien, maar lachen toutcourt.
Merci daarvoor.
Merci voor de steun, mannen, I'll keep you posted.
Als je nog ideeën hebt, bedankt om het te laten weten!

Groet

Guido
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Schandalig [-X en zielig tegelijkertijd. Veel beterschap man.
Beire
Mountainbiker

Post by Beire »

Blijkbaar moet er in ons Belgenlandje eerst altijd een dodelijk ongeval gebeuren vooraleer men de ernst van de situatie inziet. Dit heeft niets meer te zien met het verhinderen van een doorgang op al dan niet privé terrein, dit is gewoon een AANSLAG op iemands leven :evil: :evil: :evil:

Hoe vlugger zulke smeerlappen gepakt worden hoe beter, het zal je kind maar zijn dat met z'n keel achter zo'n draad blijft hangen!
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

Beire wrote:Hoe vlugger zulke smeerlappen gepakt worden hoe beter, het zal je kind maar zijn dat met z'n keel achter zo'n draad blijft hangen!
Dat was ook mijn eerste gedacht,
stel u eens voor dat je met je 6jarig zoontje/dochterthe daar rijd... die kabel die bij ons op polshoogte hangt gaat bij dat kind wel ergens heel ergens anders aankomen... ik mag er verdekke niet aan denken!

Zulke mensen verdienen een serieus pak slaag, moest je ze vinden, bel me dan gerust op, ik neem de achteras van mijn kart wel mee, ik klop da ding zo krom als wat op zijne kop, dit is echt ONGEHOORD...

Guido, sterke en hopelijk krijgt dit nog een staartje!!

grtz

Nico
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

Ja, precies, ik heb geen kinderen, dus misschien is mijn inlevingsvermogen wat beperkt, maar dat was exact het eerste waar ik achteraf aan dacht.
De gedachte geeft me rillingen langs m'n rug.
Enfin, voorlopig is het weer veilig, ik denk er liever niet aan als ik op m'n fiets zit.
Ben goed aan 't nadenken wat ik best kan doen.
In de eerste plaats dat kadasterplan opvragen om te kunnen aanduiden van wie de eigendom is.
Het gevaar zit er in dat we de eigenaar van dat stuk bos niets ten laste kunnen leggen, omdat eender wie die draad opgehangen kan hebben. Of maakt dat niet uit, juridisch gezien?

Bedankt voor jullie reacties,

Guido
triple
Mountainbiker
Location: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes

Post by triple »

:-? Ben vanmiddag eens gaan kijken op de crime scene :roll:

Bij mijn weten is dit altijd priveterrein geweest, en nu waren er meerdere openingen in de omheining dus niet alleen bij dat brugje.

Als dit nog altijd priveterrein is zou ik de eigenaar ''als je hem vindt '' een proces aan zen broek lappen, inplaats van draden te spannen zou hij beter de omheining herstellen!

Er staat daar vlakbij dat gat in de omheining ook zo een rood-wit blokje van een GR, dus 50% van de wandelaars en fietsers denken dat ze langs daar moeten.

Toen ik terug naar huis reed over het fietspad passeerde er een wat oudere man op de fiets met in zijn hand een paar meter opgerolde draad juist hetzelfde als op de foto,s? Was dat de dader, wie weet?
Post Reply