Olne-Spa-Olne 2008?
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Buffalo mtb
- Mountainbiker
Post by Buffalo mtb »
Ik ga daar ook gaan rijden voor de 65 km.
Nu had ik de vraag of er punten zijn waar we passeren en makkelijk te herkennen zijn? Is omdat mijn vader ook meegaat en hij op een punt of 2 zou komen kijken waar wij passeren.
Groeten
Nu had ik de vraag of er punten zijn waar we passeren en makkelijk te herkennen zijn? Is omdat mijn vader ook meegaat en hij op een punt of 2 zou komen kijken waar wij passeren.
Groeten
Re: olne spa olne
staat het daarom niet op de kalender van de site. ofwel heb ik er serieus naast gekeken...Mister T. wrote:berggeitje1 wrote: Wim toch, zwijgen man![]()
Al die reclame is niet goed voor een kleinschalige marathon die amper last heeft van opstoppingen, prachtige singletracks te bieden heeft, en bij wijlen lekker technisch is... Der zou immers veel te veel volk op afkomen.
Voor de weinigen die er naar toe zullen gaan, 't is op 06.04.2008 te doen. Maar kom niet met te veel hé
Kasteel van Franchimont is misschien een goeie plaats om te staan. Daar kwam de tocht vorig jaar toch voorbij, of dat stuk er nu ook nog in zit weet ik natuurlijk niet zeker. Was toen ook daar dat er fotootjes getrokken werden.Buffalo mtb wrote:Ik ga daar ook gaan rijden voor de 65 km.
Groeten
- the sentinel
- Mountainbiker
Post by the sentinel »
ik ga er ook niet bij kunnen zijn
Mijn rechterknie laat het afweten sinds de VT4 chrono. Dokter geweest, heel waarschijnlijk meniscus en kraakbeenletsel met als gevolg heel waarschijnlijk operatie!
Mijn rechterknie laat het afweten sinds de VT4 chrono. Dokter geweest, heel waarschijnlijk meniscus en kraakbeenletsel met als gevolg heel waarschijnlijk operatie!
- franco
- Mountainbiker
- Location: kraftstoff X1 kraftstoff H1 kraftstoff H2 Thompson xline carbon
Ai, klinkt pijnlijk, Ik zal je dan waarschijnlijk niet zien op de cimes de Waimes.the sentinel wrote:ik ga er ook niet bij kunnen zijn![]()
![]()
![]()
Spoedig herstel he, hopelijk niet te pijnlijk
ps. kan je niets doen met de busjes pitstop van Peter aan je knie
- the sentinel
- Mountainbiker
Post by the sentinel »
Heb ik al geprobeerd in de koffie maar wil ni echt lukken... kmoet nu wel ni meer naar 't wc gaanfranco wrote:Ai, klinkt pijnlijk, Ik zal je dan waarschijnlijk niet zien op de cimes de Waimes.the sentinel wrote:ik ga er ook niet bij kunnen zijn![]()
![]()
![]()
Spoedig herstel he, hopelijk niet te pijnlijk
ps. kan je niets doen met de busjes pitstop van Peter aan je knie