09/02/08 - PEER

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

als er morgen niets fout loopt, ben ik ook van de partij ..

de eerste (kilo)meters op mijn Trekje afhaspelen .... :drunk:
Lukske
Mountainbiker

Post by Lukske »

Om niemand een onnodige verplaatsing te laten doen wil ik nogmaals aan herinneren dat de toertocht van morgen vrijdag uitsluitend bestemd is voor het personeel van Defensie. Ik kan daar zelf niets aan veranderen, alle anderen worden de toegang tot de basis geweigerd.
Zaterdag is iedereen welkom.
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

de ingang is langs monsheide kant?
Lukske
Mountainbiker

Post by Lukske »

G-m@n wrote:de ingang is langs monsheide kant?
Inderdaad. Kijk maar enkele items terug, daar staat het juiste adres van de hoofdingang waarlangs jullie moeten binnenkomen.
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

dacht het wel, kom met de fiets tot daar :wink:
das maar 10min fietsen
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Een delegatie van de Heidetrappers zal ZATERDAG ook aanwezig zijn. Vind het altijd een sportieve tocht op de basis! Al een paar keer goed afgezien!!!
Enkele jaren wat zwaar weer gehad, maar dat zal dit jaar wel anders zijn, vermits er nu zeker 10 dagen droog weer is voorspeld.
Het goede doel mag ook wat hebben. :wink:
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Het zijn voor mij dan wel veel meer autokilometers dan fietskilometers, maar voor het goede doel ( en voor mijzelf :-D ) kom ik ook.
jad
Mountainbiker

Post by jad »

Zal er ook bij zijn ... heb al vorig jaar gehoord dat deze tocht de moeite waard is kon er toen niet bij zijn maar ... zaterdag wel .. eindelijk mijn nieuwe cube zaterdag afhalen en namiddag uit testen dus .. :bounce:

:lol: [-o<
Lukske
Mountainbiker

Post by Lukske »

We hebben vandaag alles op en top in orde gekregen. We zijn er dan ook helemaal klaar voor. Laat de soldaatjes morgen maar afzakken naar KB. Die kunnen in de voormiddag al de eerste sporen trekken. Zaterdag kunnen de Die-hards zich uitleven op ons exclusief parcours.
Met het mooie weer dat men voorspelt, zal morgen en zeker zaterdag bijna alles opgedroogd zijn en dat maakt het alleen nog plezanter. Hopelijk kunnen we jullie verwennen met een onvergetelijke tocht.

Veel succes en tot in KB.
bikemountain
Mountainbiker

welke ingang militair domein

Post by bikemountain »

ik vraag me af welke ingang ik moet nemen om de basis binnen te komen. Ik kom van Overpelt, Kleine-Brogel. Waarschijnlijk op de baan van Kleine-Brogel naar Peer, aan de linkerkant in die grote bocht het straatje in?
Ik zou met de fiets willen komen!
Post Reply