1/3 Nissan MTB Beach Challenge Knokke

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
robin
Mountainbiker

Post by robin »

hopelijk gaat et wel door hoor,in oostende was het ook een hondeweer,we zijn toch ook vertrokken,
Roadrunner
Mountainbiker

Post by Roadrunner »

Juist gebeld met sportdienst -> "nog niets gehoord we wachten nog -> overleg is bezig".
Hopelijk gaat het door -> wind is ideale krachtmeter.
mt-biker
Mountainbiker
Location: zandstra ATB handmade deore XT/ bianchi via nirone 7 alu/carb ult-105 mix compact

Post by mt-biker »

kan iemand van jullie me en en de rest dan wel op de hoogte. ik moet van berendrecht in antwerpen komen en hot zou nogal stom zijn om dan te weten te komen als we ginder zijn dat het niet doorgaat.
mt-biker
Mountainbiker
Location: zandstra ATB handmade deore XT/ bianchi via nirone 7 alu/carb ult-105 mix compact

Post by mt-biker »

Verkorte versie van Nissan Mountainbike Beach Challenge!

Zaterdag 1 maart, 9.45 uur. De kogel is door de kerk. Ingevolge de felle wind zal de 10de editie van de Nissan Mountainbike Beach Challenge enkel verreden worden over 24 km. De start wordt met een half uur uitgesteld tot 14.00 uur voor de dames en 14.05 uur voor de heren. Deze rit over 24 km blijft tot nader order in aanmerking komen voor het klassement van het MTB kustcriterium.

dit stond op de site van knokke
torcida
Mountainbiker

Post by torcida »

Zaterdag 1 maart, 9.45 uur. De kogel is door de kerk. Ingevolge de felle wind zal de 10de editie van de Nissan Mountainbike Beach Challenge enkel verreden worden over 24 km. De start wordt met een half uur uitgesteld tot 14.00 uur voor de dames en 14.05 uur voor de heren. Deze rit over 24 km blijft tot nader order in aanmerking komen voor het klassement van het MTB kustcriterium.
Marcus 2
Mountainbiker

Post by Marcus 2 »

Marcus 2 wrote:Eerste weersvooruizichten, guur weer 6 à 7 zelfs kans op een 8 beaufort uit het W tot NW
Dit was mijn voorspelling een week geleden (zondag gemaakt op basis van het GFS en ECMWF-model), jammer maar dus wel akelig juist.
0lle4
Mountainbiker

Post by 0lle4 »

Succes vandage allemoale, t wordt gelik nog een echte goei strandrace : beuken tegen de wind !! ik kan er helaas niet bij zijn op de laatste wedstrijd. :-?
0lle4
Mountainbiker

Post by 0lle4 »

Marcus 2 ; zou je voor volgend jaar voor iedere wedstrijd een weersvoorspelling kunnen doen
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

Kben al terug. Ingekorte wedstrijd, wat mij minder goed ligt. 1 keer onderuit gegaan in het Zwin omdat er een clown voor mij ging liggen en ik uit reflex mijn voorrem pak, geen goed idee. Heeft misschien een plaats of 10 gescheeld in de eindafrekening. In het terugrijden was het heel zwaar. Precies of er stond ene achter mij met een rekkertje aan mijn achterwiel. Banden stonden nochtans al minder hard als normaal, maar toch nog altijd wegzakken in dat zand en een kilometer of 6-7 stoempen dat het geen naam had.

Niels Albert met groot machtsvertoon gewonnen, niks aan te beginnen.
Voor Bram Rood en Sven Vanthourenhout.
Was wel te denken, een klein uurtje voluit gaan, dat hebben die mannen in de benen.
Roadrunner
Mountainbiker

Post by Roadrunner »

Fantastische rit vandaag -> goede benen -> maar heb serieus moeten stampen op de terugkeer. Maar heb de rit met voldoening beïndigd. Goede organisatie. In de slijkstrook met m'n strandbanden goed moeten tegensturen - voelde m'n achterwiel telkens wegglijden _> maar niet gevallen dus ideaal. :wink: :wink: Zeker tot volgend jaar.
Post Reply