10/02/'08 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
tish
Mountainbiker

Post by tish »

pierrot le fou wrote: VOOR ALLE BIKERS , GA NAAR DE WEBSITE VAN DE ZOENKBIKERS EN LEES DIE GEDRAGSCODE , PAS HEM TOE , OF WE RIJDEN IN DE TOEKOMST OP ASFALT [-X [-o<
Het is de laatste tijd inderdaad weer triestig. Komen wringen, mensen bijna van hun sokken rijden. Het is blijbaar teveel gevraagd om een seintje te geven als je wilt passeren.

Dit hangt al de ganse tijd mijn voeten uit moet ik zeggen. :evil:
phille
Mountainbiker

Post by phille »

mss moet er eens een overkoepelend orgaan iets ondernemen. Naast je blauwe lintje rond je helm hang je een witlint om duidelijk te maken dat je niet gediend bent met het wannabee-gedrag. En niet alleen richting wannabees, ook de vervuilers die het leuk vinden 0.2gr wikkelfolie van hun powerreep in de natuur te werpen ...
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

De hoogteprofielen voor de verschillende afstanden staan ondertussen ook online. Ik herhaal nog even de cijfertjes :

* 16 km - ongeveer 125 hm's
* 25 km - ongeveer 250 hm's
* 35 km - ongeveer 350 hm's
* 45 km - ongeveer 450 hm's
* 55 km - ongeveer 700 hm's
* 65 km - ongeveer 850 hm's

Voor de profielen verwijs ik jullie naar http://www.zoenk.be ...
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Hier zullen the muddevils zeker present zijn !!!
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

Normaal kom ik voor de 65 km maar weet nog niet of de conditie het aan zal kunnen, kan ik op de lus van de 65 eventueel later op een andere lus nog aansluiten zodat ik toch minder kilometers zou kunnen doen moest dit nodig zijn? m.a.w. hoeveel splitsingen zitten er in de 65 km?
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

De 55km en de 65km lopen heel de tijd samen, tot op +/- 5km van het einde. Dan maakt de 65km nog een extra lusje, terwijl de 55km richting aankomst gaat. Je hebt dus ruim de tijd om na te denken over je keuze : 55km of 65km :wink:
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Zitten de trappen in St-Joris Weert erin en zo ja, erop of eraf ?
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

jaro wrote:Zitten de trappen in St-Joris Weert erin en zo ja, erop of eraf ?
Die trapkes achter de bloemist ? Neen, die zitten er niet in. Maar je mag natuurlijk altijd zelf dat lusje erbij lappen, we passeren immers op 100m van de trapkes ...
jorre28
Mountainbiker

Post by jorre28 »

phille wrote:mss moet er eens een overkoepelend orgaan iets ondernemen. Naast je blauwe lintje rond je helm hang je een witlint om duidelijk te maken dat je niet gediend bent met het wannabee-gedrag. En niet alleen richting wannabees, ook de vervuilers die het leuk vinden 0.2gr wikkelfolie van hun powerreep in de natuur te werpen ...
dat heb ek gisteren ook weer gezien op den TT in westerlo, daar lag zo'n nen helen hoop aqarius blikjes op 10 m van de vuilbak.
da zijn dingen die ik ni snap ze
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

http://www.bdb.be/nl/rubriek/weerbericht/meteo/

Weerbericht ziet er niet slecht uit :wink:
[-o< [-o< [-o<
Post Reply