03/02/08 Oignies/FR

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Ja da moar rap zondag is , zal ginder weer vlaanderen boven zijn =D> :bounce: . Rock rider eens diep in haar ogen kijken en smeken [-o< [-o< [-o< .
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

kadeetje wrote:Ja da moar rap zondag is , zal ginder weer vlaanderen boven zijn =D> :bounce: . Rock rider eens diep in ZIJN ogen kijken en smeken [-o< [-o< [-o< .
allez, ge moogt weer mee... :wink:
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

:off: Da spel in Theux ga wel lastig zijn hé aje ni getraind ziet :(
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

ja ja zondag in sint nijs veel steenbakkerkes gezien op laatste ,geen valckes
Last edited by kadeetje on Mon 28 Jan 2008 22:37, edited 2 times in total.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Wanneer start de rest van de meute forumbikers???

(Steenbakkers,kadeetje,zwin en co???)

Wij verzamelen alvast weer om 7u30 aan de grensovergang in Rekkem om dan in "colonne" de parking van Oignies te veroveren (Remember Beuvrages)

In afwezigheid van Traxer moet ik alleen voor een filmreportage zorgen en ik hoop van zoveel mogelijk forumbikers op de "gevoelige plaat" te kunnen vastleggen.
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

@ veeteeteetje : kwiln ook wel zo'n camera aanschaffen voe uze stunten te filmen 8) mo ken doar geen bal van hoe dat da moet #-o
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Is da de overgang van E17 ietsverder dan kortrijk en wisselaar aalbeke
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Oignies kan ik niet rijden, maar ook voor Allennes-les-Marais zal ik waarschijnlijk moeten passen omwille van onvoorziene familiale verplichtingen :( :( . Hoogst waarschijnlijk ga ik op 10/2 naar Sains en Gohelle. Is deze tocht de moeite waard?
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Fritsie wrote:Oignies kan ik niet rijden, maar ook voor Allennes-les-Marais zal ik waarschijnlijk moeten passen omwille van onvoorziene familiale verplichtingen :( :( . Hoogst waarschijnlijk ga ik op 10/2 naar Sains en Gohelle. Is deze tocht de moeite waard?
Ik ken de tocht niet, maar Sains-en-Gohelle ligt vlakbij Loos-en-Gohelle. Dat is waar de fameuze tieten van Moustache (of de twin-terrils) liggen. Deze staan nog in ons geheugen gegrift. :oops:

De gemeentes in de buurt hebben bijna allemaal "-les-Mines" in hun naam, wat doet vermoeden dat er hier en daar toch wel een terrilken zal liggen. Als je dan op Google Earth rondneust, dan zie je de ene ronde vorm naast de andere liggen.

Zelf kan ik de 10e niet, maar zou graag horen hoe het daar is/was.
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

die sains de gohelle heb ik nog niet gereden maar de beruchte D-cup ligt daar in al haar trots te pronken en als ze daar op rijden ben je voor een km of 10-14 zoet op die terrils alleen. Ook liggen er daar in de buurt veeeel terrils.

Ik zet hem ook in mijn agenda :lol:

en zondag ben ik er ook ...
Post Reply