Wie wordt WK Veldrijden in Treviso?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- iron gonzo
- Mountainbiker
Post by iron gonzo »
wellens
Nijs heeft zijn krachten verspeeld op vorige wedstrijd om de traditie te doorbreken
Nijs heeft zijn krachten verspeeld op vorige wedstrijd om de traditie te doorbreken
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
Nys is veel te zenuwachtig voor een WK
ik heb voldoende gezien op BK
een goede nys wacht niet op de laatste 500 meter
nr 1 Wellens
nr 2 Boom
nr 3 Nys
bert
nr 1 Wellens
nr 2 Boom
nr 3 Nys
bert
Tzal afwachten worden en zolang de eer van België in de cross maar hooggehouden wordt. Stillekes hoop ik op Wellens als hij weer niet gaat experimenteren met één of ander stuk nieuw materiaal waar hij dan onderweg voor de zoveelste keer mee in panne staat en naast de overwinning pakt
"Wait and see" zei den blinde
"Wait and see" zei den blinde
- WT6
- Mountainbiker
Een slechte Fidea wacht zelfs niet op het fluitsignaal. Mits een normale start ...bert bibber wrote:Nys is veel te zenuwachtig voor een WK
nr 1 Wellens
nr 2 Boom
nr 3 Nys
bert
Maar dat zullen we nooit weten en kunnen we ook niet zeggen.
Ik denk/vrees ook een buitenlander op het hoogste schavotje te zien.
Wie gaat er achter Boom rijden als Nys het niet doet ? Wellens ?
Vervecken ?
Als Mourey doortrekt, wie gaat het doen ?
Ik denk, dat er hier een heel ontspannen Nys aan de start zal komen. Hij moet immers niets meer winnen. Hij heeft al genoeg op zijn palmares.
Als je ziet hoe de huidige wereldkampioen rondrijdt, mag je gerust zeggen dat het alles behalve een must is.
Deze keer ligt de druk volledig bij de anderen.
Eens benieuwd hoe Van Kasteren daar weer een draai aan gaat geven.
Het hele peloton moet immers achter die trui aan, om een seizoen nog iet of wat op te trekken. Dus niet alleen de Fidea's he Speci
bert bibber wrote:Nys is veel te zenuwachtig voor een WK
nr 1 Wellens
nr 2 Boom
nr 3 Nys
bert
Nys was niet goed zondag,hij was gewoon super.maar de tegenstand was ook super en dus kreeg nys ze er niet afgereden behalve de laatste 500m.Voorwa zou nys veel te zenuwachtig zijn voor een wk,er zijn er ander die zenuwachtiger moeten zijn zenne.bert bibber,ik denk da gij is dringend voor e brilleke moet gaan zien want gij ziet vanalles dat er niet is denk ik.NYS niet goed genoeg maar er staan wel 20 overwinningen op zijn teller dus denk ik dat hij toch redelijk goe bezig is of ben ik dan zo mis.
1 NYS
2 BOOM
3 MOUREY
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Groot gelijk! En dat iedereen nu eens inziet dat Nys gewoonweg den beste is hé! Nys-, Wellens-,Boom-, Albert-, Vervecken-, ...-supporter tspeelt gene rol, je moet gewoon in zien dat Nys z'n sport domineert en iedereen overklast, hij speelt ermee! En dat is enkel en alleen zijn verdienste! Hij was op het BK helemaal niet minder goed! Maar op een kampioenschap is iedereen nu eenmaal supergemotiveerd! En als je slecht zit kan je dat simpelweg niet meer wat hij op het laatste liet zien!Xescobiker wrote:bert bibber wrote:Nys is veel te zenuwachtig voor een WK
nr 1 Wellens
nr 2 Boom
nr 3 Nys
bert![]()
![]()
![]()
Nys was niet goed zondag,hij was gewoon super.maar de tegenstand was ook super en dus kreeg nys ze er niet afgereden behalve de laatste 500m.Voorwa zou nys veel te zenuwachtig zijn voor een wk,er zijn er ander die zenuwachtiger moeten zijn zenne.bert bibber,ik denk da gij is dringend voor e brilleke moet gaan zien want gij ziet vanalles dat er niet is denk ik.NYS niet goed genoeg maar er staan wel 20 overwinningen op zijn teller dus denk ik dat hij toch redelijk goe bezig is of ben ik dan zo mis.
1 NYS
2 BOOM
3 MOUREY
En Nys superzenuwachtig voor het WK? Ik denk het niet, Nys heeft tot hier toe weer een prachtig seizoen achter de rug, het WK zou enkel een toetje zijn, een zoet toetje dat wel! En trouwens, ik denk niet dat er daar één renner aan de start zal komen die nie een klein beetje zenuwachtig zal zijn, van de eerste tot de laatste, het is en blijft een WK!
ik hoop alleen voor de Belgen dat er gene Mourey direct aan kop gaat sleuren daar! Want dan gaan er nadien weer harde woorden vallen vrees ik, want ik zie totaal niet in wie dan het gat zal toerijden
Mss moet het dan wel uit Nederlandse of Tsjechische hoek komen? Tenslotte toch ploegmaats van de "2 groten".
Ik vrees voor een raar kampioenschap daar op een parcours dat geen fluit selectief is!
Supporter Alle Crossers!