Mits wat kuiswerk en goed onderhoud ziet het materiaal er lange tijd mooi uit , een kleine moeite die lang plezier garandeert
Specialized S-Works HT 2008 carbon - 9.6kg
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Het materiaal dient niet om op de kast of in de living te staan zoals bij sommigen. Het wordt wel degelijk gebruikt, altijd welkom om mee een marathon te rijden
Mits wat kuiswerk en goed onderhoud ziet het materiaal er lange tijd mooi uit , een kleine moeite die lang plezier garandeert
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Beweer niet dat je met je materiaal niet zou rijden maar als ik kijk naar die cranck en naar die bandjes, die schitteren bij jou steeds als nieuw.madskatingcow wrote:Het materiaal dient niet om op de kast of in de living te staan zoals bij sommigen. Het wordt wel degelijk gebruikt, altijd welkom om mee een marathon te rijden![]()
Als jij je vrouwtje ook zo onderhoud !
Bedoel je deze?madskatingcow wrote:Ik hou wel van het sobere zwart van de Thomson. Lange tijd heb ik gezocht naar en Syntace P6 in zwart carbon zoals het stuur, maar aftermarket zijn deze praktisch onvindbaar (bij de verschillende online shops staat deze afbeelding wel, maar gaat het om carbon motief).Conrad wrote:Waarom de syntace weg en terug de thomson?
Hier te koop!
- madskatingcow
- Mountainbiker
Post by madskatingcow »
Wel nee, je ziet hier duidelijk het carbon motief :

Ik zoek onderstaande. Veel winkels gebruiken deze afbeelding, maar bij navraag is het dus diegene zoals hoger die ze in voorraad hebben :

Ik zoek onderstaande. Veel winkels gebruiken deze afbeelding, maar bij navraag is het dus diegene zoals hoger die ze in voorraad hebben :

-
Slome speedy
- Mountainbiker
- madskatingcow
- Mountainbiker
Post by madskatingcow »
Ik heb er dit weekend enkel maar mee op de baan gereden, de echte test off-road moet nog volgen. Montage van gewone banden met latex ging vanzelf, de lagers bollen zeer goed, de naven maken een zeer mooi geluid en nemen zeer snel terug op wanneer men na een bocht weer begint te trappen en de afwerking is van een zeer hoog niveau. Lijken in elk geval zeer veel belovend.
-
Slome speedy
- Mountainbiker
Post by Slome speedy »
Klinkt toch al goed, ik heb ze ook zonet besteld. Ik ben benieuwd t'is eens wat anders dan alle slr's , xtr's en DT's hé.madskatingcow wrote:Ik heb er dit weekend enkel maar mee op de baan gereden, de echte test off-road moet nog volgen. Montage van gewone banden met latex ging vanzelf, de lagers bollen zeer goed, de naven maken een zeer mooi geluid en nemen zeer snel terug op wanneer men na een bocht weer begint te trappen en de afwerking is van een zeer hoog niveau. Lijken in elk geval zeer veel belovend.
Succes ermee.