26/12/2007 Betekom

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

afgelopen zondag was de tt van aarschot super
mede dank zij de harde ondergrond, ongetwijfeld,
maar ook omdat het parcour stukken uitdagender was

nu, ik was vandaag al wat ziekjes opgestaan,
en bijkomend slecht gelegen, bijgevolg stijve nek en pijnlijke schouder
daardoor uiteindelijk maar de 25km gedaan
maar als ik van de 25 km ongeveer de helft asfalt onder wielen krijg [-X
en dan overdrijf ik zeker niet

klopt het nu,
dat meetshovenbos verboden terrein is geworden?
:(

ik denk dat organisatoren andere concepten moeten bedenken
anders rijd iedereen binnenkort zijn eigen tochtje op gps
doorheen alle verboden gebieden
joeke
Mountainbiker

Post by joeke »

Beny wrote:klopt het nu,
dat meetshovenbos verboden terrein is geworden?
:(
Hallo,

Meetshovenbos is ook een domeinbos.
De regels om door een domeinbos te komen zijn denk ik door de meeste organisatoren gekend.

Groetjes,

Joeke
bonie+kevin
Mountainbiker

Post by bonie+kevin »

Ik vond deze tocht zeker en vast niet slecht. Vooral voor de bevoorrading vond ik het zeer goed. Maar de laatste 10 km vond ik dan weer heel wat minder. Het leek erop dat dit gewoon was om de kilometers bij elkaar te krijgen. Dat deze tocht over het bloso parcours ging, vonden wij, aangezien wij niet van de kanten van aarschot zijn niet zo erg. Maar ik begrijp de reacties van de bikers uit deze streek wel een beetje.

Spijtig genoeg was er bij de bevoorading geen fruit, zoals eerder al gezegd is. De douches daarentegen waren dan weer (redelijk) warm. Dit was de laatste tijd ook maar zwak bij andere TT Zoals bij die van vorige zondag.
Julius
Mountainbiker

Post by Julius »

Wel, moesten ze sterren aan toertochten uitdelen dan hebben ze hier 3 negatieve sterren verdiend ( en dan ben ik nog positief).

* Bevoorrading: Hier had je keus tss een prinsenkoek, een prinsenkoek ennnnnn een prinsenkoek. Nog nooit meegemaakt zo'n erbarmelijke bevoorrading.

* Afspuitstand: Niet gebruikt wegens gigantische file

* Tocht: Een ongelooflijk omg-gehalte, wist niet dat je in Aarschot een slechte tocht kon organiseren, je heb daar zoveel weelde en toch slaagt de organisatie erin om al het bos te mijden en op verharde weg te rijden. Hadden de organisatoren schrik dat we de eekhoorns uit hun winterslaap zouden halen? Of wisten ze op voorhand dat hun afspuitstand op niks ging trekken en wilden ze niet dat we onze fiets vuil zouden maken?
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

Als 'k da hier allemaal lees, kan ik maar 1 ding bedenken, wat ben ik blij hier niet gereden te hebben (was aan 't twijfelen tussen deze en Sint-Job, welke prachtig was !!) :bounce: :bounce: :bounce:
bonie+kevin
Mountainbiker

Post by bonie+kevin »

Het is misschien zo'n slecht idee nog niet om inderdaad aan de gereden tt een puntensysteem toe te kennen waarbij dan de gewone bikers hun bijdrage kunnen leveren.
Deze uitslag zou dan aan de organisatoren kunnen worden overgemaakt.
Misschien verbeteren dan sommige tt wel of mischien wordt er dan wat beter op de minpunten gelet en dat zou voor allen reeds een verbetering zijn.

Ik denk hier aan:
De tt zelf uiteraard waaronder het Fun gehalte...seingevers..off road gehalte..bos.. :cry:
De inschrijving :wink:
De parking :wink:
De bevoorrading ( bananen,fruit ...) :evil:
Douches ( warm water ,zuiverheid cabines...) :-)
Afspuitstand ( wachttijden ..) :evil: :evil:
Alles dus :bounce: wat zou kunnen bijdragen tot een betere organisatie =D>
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

moddercrosser wrote:Als 'k da hier allemaal lees, kan ik maar 1 ding bedenken, wat ben ik blij hier niet gereden te hebben (was aan 't twijfelen tussen deze en Sint-Job, welke prachtig was !!) :bounce: :bounce: :bounce:
Na het lezen van het forum TT in Sint-Job weet ik nu al waar ik volgend jaar rond deze tijd ga rijden :wink:, en het zal zeker niet meer in Betekom zijn [-X [-X [-X [-X [-X
zyves
Mountainbiker

Post by zyves »

Ai ai ai, dus maar passen voor dit jaar? ikzelf ben van de streek en rijd geregeld in Rotselaar en Aarschot de bloso... Kan ik beter deze eens gratis rijden in plaats van dinsdag naar betekom af te zakken...
Post Reply