23/12/07 Asse (vlaams-brabant)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
weldman
Mountainbiker

Post by weldman »

Ja, ja , wij komen ook naar den andere kant van Asse om den tocht te rijden met de ganse ploeg . Het zal goed hard liggen , en wij verheugen ons al op het parcour van de Hopduivels , en op den hete-hond.

tot zondag
beireke
Mountainbiker

Post by beireke »

Zijn er mogelijkheden om tssafstanden te doen want na mijn ziekte deze week en met mijn ontsteking in de knie weet ik niet of de grootsten afstand zal lukken. :-?
Tom
Mountainbiker

Post by Tom »

28 & 45 km zijn de 2 afstanden die wij aanbieden. Shortcuts hebben we niet voorzien (maar dat belet natuurlijk niet dat je eventueel via de baan kan afsnijden).
Tom
Mountainbiker

Post by Tom »

28 & 45 km zijn de 2 afstanden die wij aanbieden. Shortcuts hebben we niet voorzien (maar dat belet natuurlijk niet dat je eventueel via de baan kan afsnijden).
beireke
Mountainbiker

Post by beireke »

@Tom: ik bedoel of je bijvoorbeeld eerst de lange kan kiezen en dan aan de bevoorading over kan gaan naar de korte... of is de bevoorading niet op dezelfde plaats bij de twee afstanden?
Tom
Mountainbiker

Post by Tom »

Toch wel.
Je kan dus aan de bevoorrading (na 13 km van de 28 of 22 van de 45) je keuze maken.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Tom wrote:28 & 45 km zijn de 2 afstanden die wij aanbieden. Shortcuts hebben we niet voorzien (maar dat belet natuurlijk niet dat je eventueel via de baan kan afsnijden).
zo kan je dan kiezen voor de shortcut doorheen het ketteloo-bos.
Als inividuele Biker mag je er wel door, maar geen georgansieerd TT.
Dat klopt toch? of niet?

StR.
Tot de zondag dan
Tom
Mountainbiker

Post by Tom »

Zeer slim S! #-o

Zo krijgen wij als organisatie nog op de vingers omdat jij het voorstel lanceert om toch door i.p.v. langs Katteloo te rijden ?
Zeker op de dag van een TT zal onze vriend de boswachter daar wel een oogje in het zeil houden, en wie krijgt dan de zwarte piet doorgeschoven ?

Dus, gelieve de bepijling te volgen.

p.s. Ik schreef toch duidelijk "langs de baan" aangaande een eventuele shortcut ?
Pétard
Mountainbiker
Location: cube elite, Litespeed ocoee boormachien, Isaac baanmachien

Post by Pétard »

ik kom met waarschijnlijk meer van ons gespuis... :wink:
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Tom wrote:Zeer slim S! #-o

Zo krijgen wij als organisatie nog op de vingers omdat jij het voorstel lanceert om toch door i.p.v. langs Katteloo te rijden ?
Zeker op de dag van een TT zal onze vriend de boswachter daar wel een oogje in het zeil houden, en wie krijgt dan de zwarte piet doorgeschoven ?

Dus, gelieve de bepijling te volgen.

p.s. Ik schreef toch duidelijk "langs de baan" aangaande een eventuele shortcut ?
:oops: :oops: :oops:
ik kon maar proberen, we zullen er nog wel eens op een andere dag doorijden.
Wat ik bedoelde was in feite, als groep mag je er nbiet door, maar als individu mag je er toch wel door.
Dit zijn zeer subkecteive gegevens, dat was het enigste.
ik zou niet willen om jullie den duvel (mooie woordspeling niet?) aan te doen

StR.
Post Reply