Canyon
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- globetrotter
- Mountainbiker
Canyon Nerve XC5
Post by globetrotter »
Hey Canyonguys(girls),
wie rijdt er van jullie op een Canyon Nerve XC5 of de Nerve ES7?
Hoe zijn je ervaringen hiermee en waar heb je deze fully aangekocht?
Ik wil me dit jaar een fully kopen en heb over dit merk reeds uitstekende bevindingen gelezen in het magazine "Bike".
Een bike in dezelfde prijsklasse als de Nerve XC5 , de CUBE ams comp , lijkt me ook interressant.
Wat denken jullie hierover?
Thanks.
wie rijdt er van jullie op een Canyon Nerve XC5 of de Nerve ES7?
Hoe zijn je ervaringen hiermee en waar heb je deze fully aangekocht?
Ik wil me dit jaar een fully kopen en heb over dit merk reeds uitstekende bevindingen gelezen in het magazine "Bike".
Een bike in dezelfde prijsklasse als de Nerve XC5 , de CUBE ams comp , lijkt me ook interressant.
Wat denken jullie hierover?
Thanks.
Ik heb vorige week contact gehad met de mensen van Canyon benelux, zij openen nog deze maand een servicecenter in Nederland, op een uur van Brussel. Aankoop blijft evenwel alleen mogelijk via internet of via hun fabriek in Koblenz.Zij zullen wel aanwezig zijn op het testweekend van acht en negen april te Namen.
- globetrotter
- Mountainbiker
Post by globetrotter »
Ik heb net een bestelling gedaan bij www.canyon.com voor een
Canyon Nerve ES7.
Deze bike kreeg een beoordeling "super" van het Duitse mtbikemagazine BIKE uit een test van 22 fullys onder een prijsklasse van 2000€.
www.bike-magazin.de
Hier ga ik veel bikeplezier aan beleven.
Ik hou jullie op de hoogte.
Grtz.
Canyon Nerve ES7.
Deze bike kreeg een beoordeling "super" van het Duitse mtbikemagazine BIKE uit een test van 22 fullys onder een prijsklasse van 2000€.
www.bike-magazin.de
Hier ga ik veel bikeplezier aan beleven.
Ik hou jullie op de hoogte.
Grtz.
Ik heb effe contact op genomen met Canyon.
Als je nu bestelt, heb je de fiets nog juist deze zomer. Dat valt dus wel effe tegen
Nu bestellen, is ontvangen in week 22, dus eind mei. Als het dan nog een beetje vertraging oploopt, dan kan je beter wachten om ergens een overjaars model te kopen want dan kan je hem toch niet meenemen op vakantie.
Ik had anders wel zin om een RC7 of een XC7 aan te schaffen.
Iemand ervaring met 1 van deze fietsen?
Mvg
Stef.
Als je nu bestelt, heb je de fiets nog juist deze zomer. Dat valt dus wel effe tegen
Nu bestellen, is ontvangen in week 22, dus eind mei. Als het dan nog een beetje vertraging oploopt, dan kan je beter wachten om ergens een overjaars model te kopen want dan kan je hem toch niet meenemen op vakantie.
Ik had anders wel zin om een RC7 of een XC7 aan te schaffen.
Iemand ervaring met 1 van deze fietsen?
Mvg
Stef.
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Liberodger wrote:Produktinformatie op het internet ja, dus niks verkrijgbaar op de Belgische markt!Hubertje wrote:Tuurlijk is da een Duits merk.. 'In Belgie' ging over 'verkrijgbaar op de Belgische markt' en aangezien dat sinds kort zo is... Ge moet ni alles verkeerd opvatten he
Zal ni alles verkeerd opvatten ok.
Gf biker wrote:Gf biker Geplaatst: Zo Feb 19, 2006 12:06 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Canyon is sinds kort wel degelijk verkrijgbaar in Belgie.
Dus toch niks op de Belgische markt zoals eerder vermeld. Spijtig.to be wrote:]to be Geplaatst: Wo Feb 22, 2006 8:36 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb vorige week contact gehad met de mensen van Canyon benelux, zij openen nog deze maand een servicecenter in Nederland, op een uur van Brussel. Aankoop blijft evenwel alleen mogelijk via internet of via hun fabriek in Koblenz.
En, k'zal nog altijd niks verkeerd opvatten
In O2bikers staat toch dat Canyon sinds kort actief is op de Belgische markt, ik kan ook niets anders doen dan dat geloven he 
En op de Belgische markt wil niet zeggen met dealers in Belgie he, Airborne is ook op de Belgische markt, maar via inet te bestellen
*steekt tong uit
*
Zo kunnen we nog lang touwtje trekken he
Laat me dus maar besluiten, dat als ze er nog niet zijn, het hopelijk (want tzijn mooie fietsjes) niet lang meer zal duren.
En op de Belgische markt wil niet zeggen met dealers in Belgie he, Airborne is ook op de Belgische markt, maar via inet te bestellen
*steekt tong uit
Zo kunnen we nog lang touwtje trekken he
Laat me dus maar besluiten, dat als ze er nog niet zijn, het hopelijk (want tzijn mooie fietsjes) niet lang meer zal duren.