Rock Rider wrote: aan het einde kunt ge dus kiezen voor "dood" (via de baan of "piepedood"
via de strook langs de vaart...
PIEP
Post by veeteeteetje »
Post by Lichterveldenaere »
Zééééér interessant weetje.kommil foo wrote: De vorige jaren stond ik aan de bevoorrading maar dit jaar ben ik chef van den barwa gaat da geven
![]()
Lichterveldenaere wrote:Zééééér interessant weetje.kommil foo wrote: De vorige jaren stond ik aan de bevoorrading maar dit jaar ben ik chef van den barwa gaat da geven
![]()
![]()
!
veeteeteetje wrote:Worden de off-roadstroken ook weer aangeduid tot op de meter???
Voorzien van een leuke anekdote??? (vb.Pas op voor de vissen of Den Uyl,....)
En hoe zit het met dat afdaligske aan de vaart die vorig jaar in dat lusje zat op het laatst???
Moet deze nu beklommen worden???
Het zou wel eens kunnen dat pepeetje en ik voor een uitzonderingske zorgen en ook in de vroege morgen ne keer afzakken naar Moen.
Ga volgende week een efforke doen dat ik niet teveel werk meer heb in de voormiddag.Zo kan ik langer genieten van den aprés alsook van "the happy birthdaysong" voor de Fast.
Ik denk dat we deze keer de zaal niet zullen afsluiten maar we zullen toch eentje meer drinken en met Kommil als barman zal dat dik in orde komen.
Post by kommil foo »
Jamaar de martine blijft achter den bar en niet op de bevoorrading he moonie enne onze vliegende reporters zullen ons wel verslag brengenmoonrider wrote:Lichterveldenaere wrote:Zééééér interessant weetje.kommil foo wrote: De vorige jaren stond ik aan de bevoorrading maar dit jaar ben ik chef van den barwa gaat da geven
![]()
![]()
!
nog een interessant weetje : zo kan de Kommil t'vrouwke niet meer in de gaten houden die op de bevoorrading staat![]()
![]()
(vroeger stonden ze samen )
als er maar geen Martini aanwezig is , hé Kommil
Post by fast & furious »
élaba,wete gij al misschien van méérveeteeteetje wrote:Worden de off-roadstroken ook weer aangeduid tot op de meter???
Voorzien van een leuke anekdote??? (vb.Pas op voor de vissen of Den Uyl,....)
En hoe zit het met dat afdaligske aan de vaart die vorig jaar in dat lusje zat op het laatst???
Moet deze nu beklommen worden???
Het zou wel eens kunnen dat pepeetje en ik voor een uitzonderingske zorgen en ook in de vroege morgen ne keer afzakken naar Moen.
Ga volgende week een efforke doen dat ik niet teveel werk meer heb in de voormiddag.Zo kan ik langer genieten van den aprés alsook van "the happy birthdaysong" voor de Fast.
Ik denk dat we deze keer de zaal niet zullen afsluiten maar we zullen toch eentje meer drinken en met Kommil als barman zal dat dik in orde komen.