Gestart om 8u30 voor de kleine (29 km) ... nadien de groten toer
25/11/07 Scherpenheuvel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- LaGamuza
- Mountainbiker
Wij zijn met een hele delegatie ook gaan rijden iedereen was tevreden alleen miste ik persoonlijk een stukje fruit aan de bevoorrading (heb dit liever dan soep en chocolade wafel) de aquarius daarentegen was echt welkom om de drinkbus te vullen die was leeg, maar voor de rest goede organisatie we hebben ons weeral lekker geamuseerd en tot volgend jaar dus weer, de Muggenbergse Stoempers.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
dat was inderdaad de moeitte, net toen je dacht ik ben er, bleek het nog 200 m te zijn .spooky wrote: en dat laatste weide klimmetje, het ging zelfs amper omhoog, maar zo'n rot stuk.
m'n benen doen er nog serieus pijn van.
mooie tocht, redelijk wat asfalt, en de bevoorrading was maar povertjes, vd soep niks gezien, en die ging me anders wel goed smaken... jammer, enkel nog een sjokolade wafeltje en wat sportdrank...
door een pijnlijke blijn op mijn kleine teen toch maar de 25 gedaan, en k was blij dattek er was, shit man da kan pijn doen...
Is dit een forum over mtb-en of over culinaire aangelegenheden? De ene wil wel soep, de andere een stukje fruit of toch maar liever een sneetje peperkoek. We komen nog altijd om te fietsen, met dit weer en over een afstand van 45k kan iedereen die zich wat voorbereid zonder bevoorrading. Mijn voorstel: inschrijven aan 2 tarieven; met en zonder bevoorrading. Overigens zeer goede tocht vandaag.
- Schijfrem
- Mountainbiker
Oldie wrote:Is dit een forum over mtb-en of over culinaire aangelegenheden? De ene wil wel soep, de andere een stukje fruit of toch maar liever een sneetje peperkoek. We komen nog altijd om te fietsen, met dit weer en over een afstand van 45k kan iedereen die zich wat voorbereid zonder bevoorrading. Mijn voorstel: inschrijven aan 2 tarieven; met en zonder bevoorrading. Overigens zeer goede tocht vandaag.
Dit is inderdaad een mtb-forum waar iedereen toch zijn gedacht mag zeggen over een gereden tocht? Ik vraag geen buffet maar van alleen banaan gaat uwe suikerspiegel heel snel omhoog, spijtig genoeg maar voor korte duur. Iets dat geleidelijk aan wat energie in het lichaam brengt was beter geweest. Ikzelf heb altijd van die gellekes mee, dus in noodgeval kan ik altijd wat energie bijtanken. Uw voorstel voor 2 tarieven is onwerkbaar, die gasten hebben meer aan hunne kop dan uitgebreid kassier te gaan spelen bij de inschrijvingen.
Last edited by Schijfrem on Sun 25 Nov 2007 19:27, edited 1 time in total.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
bovenstaande is een quote vd organisatie: soep: niet gezien, koek: een sjokolate wafel... gebak? ook niet gezien, stuk fruit?? ook op...Dr.Luke wrote:Bevoorrading
met
www.aquarius.be
Heerlijke soep,
Koek/gebak
Water
een stuk fruit.
+punt vond ik trouwens de aquarius, de meestte van die sportdranken (al dan niet goed gemend trekken gewoon op niks van smaak!
ik hoef geen buffet, verre van, maar met de koude wind vandaag had een lekker warm kopje soep wel enorm deugd gedaan!
als ik me niet vergis stond er bij mijn eerste passage soep ... helemaal links in hun kraam. Den tweede keer heb ik er niet opgelet.
Der lag ook banaan ... en dat is fruit als ik mij niet vergis, ook ik heb liever een appelsien of stuk appel.
Als koeken lagen er wafels met chocolade.
Karig, maar al bij al voor mij meer dan voldoende, zelfs als ge den toer dubbel rijdt.
Alleen het beloofde gebak was der niet ... ge moet dan maar denken dat ge daar te dik van wordt
Der lag ook banaan ... en dat is fruit als ik mij niet vergis, ook ik heb liever een appelsien of stuk appel.
Als koeken lagen er wafels met chocolade.
Karig, maar al bij al voor mij meer dan voldoende, zelfs als ge den toer dubbel rijdt.
Alleen het beloofde gebak was der niet ... ge moet dan maar denken dat ge daar te dik van wordt