voregjaar ook gereden mooie tocht. komen zekers weer
OP 26 DECEMBER VTT LEIETOCHT DEINZE
klik op mij en je weet alles over de tocht
www.sportcomite-astene.be
25-11-2007 Sint-Baafs-Vijve
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Ik zal er ook zijn indien ik niet moet werken. Vertrek al om 8u om de files te vermijden en daarna toch nog ééntje te kunnen consumeren.
http://www.viamichelin.com/viamichelin/ ... directions#Mega Mingie wrote:Iemand die me kan vertellen hoe ik
makkelijkst St-Baafsvijve kan bereiken
vanuit Staden?
We overwegen om deze tocht te rijden.
Ieper hebben we namelijk nog maar mogen
verwennen met onze aanwezigheid.
Re: vtt tocht st-baafs-vijve
stoempe wrote:Kom zondag ook naar st-baafs-vijve.Heb nog een plaatsje vrij op .de fietsdrager. Ben woonachtig te aalter, als iemand zin heeft om mee te rijden laat het dan weten.Ik vertrek aan het station van aalter om stipt 7h30 voor de 40 of de 50km ,afhankelijk van de weersomstandigheden.
Laat iets weten indien interesse.
Zal niet meteen super zijn, maar ook niet zooo slecht als 2 weken geledentobi wrote:Ik gaan er ook zijn
Het treintje vergezellen
M'n pa ziet het geheel zitten, dus hebk vervoer
Ofja, kheb vervoer alst nie regent![]()
Dus, mss tot dan!
Grtz tobi
@topic: Deze TT is de laatste, dan stop ik voor een maand (examens)
Kzou der beter naar vragen na de rit zekerfast & furious wrote:Slijkske,we zullen zondag uw prijzen van in Middelkerke mee hebben,maar vergeet er niet achter te vragen,want F&F kennende!!!slijkcrosserke wrote:Ik heb vorig jaar genoten van deze mooie tocht.
Hij staat al aangeduid in mijn agende.
Normaal zal er wel weer een schoon treintje op gang zijn![]()
![]()
Dat waren er een paar fleskes zeker?
Ze zullen ze samen moeten kraken é
- de fretter
- Mountainbiker
Post by de fretter »
Als het zaterdag niet te laat wordt kom ik af met Mega Mingie en Turtle.
Steppewolf moet zijn hart nog onder controle krijgen.
Onze Stadense schoonbroers zullen ons hopelijk wel vervoegen zodanig dat we een treintje van vijf man kunnen vormen met Mega Mingie als locomotief.
Steppewolf moet zijn hart nog onder controle krijgen.
Onze Stadense schoonbroers zullen ons hopelijk wel vervoegen zodanig dat we een treintje van vijf man kunnen vormen met Mega Mingie als locomotief.
- fast & furious
- Kerstman
- Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006
Post by fast & furious »
ZE,wie is ZE?????slijkcrosserke wrote:Kzou der beter naar vragen na de rit zekerfast & furious wrote:Slijkske,we zullen zondag uw prijzen van in Middelkerke mee hebben,maar vergeet er niet achter te vragen,want F&F kennende!!!slijkcrosserke wrote:Ik heb vorig jaar genoten van deze mooie tocht.
Hij staat al aangeduid in mijn agende.
Normaal zal er wel weer een schoon treintje op gang zijn![]()
![]()
![]()
Dat waren er een paar fleskes zeker?
Ze zullen ze samen moeten kraken é
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Eigenlijk vind ik dat het wel ne keer tijd wordt dat Levensgenieter hier ontwaakt en ons ne keer een formidabel beschrijving geeft van het parcours wat we mogen verwachten.
Zijn er nieuwe off-roadstukken,wijzigingen of andere noemenswaardigheden wat chet parcours betreft????
Filiberke,maakt gij hem ne keer 5 minuten wakker,daarna mag hij weer gaan parcoursbouwen!!

Zijn er nieuwe off-roadstukken,wijzigingen of andere noemenswaardigheden wat chet parcours betreft????
Filiberke,maakt gij hem ne keer 5 minuten wakker,daarna mag hij weer gaan parcoursbouwen!!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
@Jodelaitie : we zullen er ook zijn "tegentenachten" en misschien kunnen we zo afspreken met de rest van de klieke.Départ...........eh starten om 8uur???
Zo kunnen we proberen van uw wiel te houden.
Zo kunnen we proberen van uw wiel te houden.