winkel here we come
18/11/07 St.Elooiswinkel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik zou niet te snel victorie kraaien, deze avond zal het nog regenen (verwacht geen grote hoeveelheden) dus zal het er morgenvroeg papperig bijliggen, in combinatie met een koude temperatuur zal het niet altijd zo aangenaam zijn om te rijden door de bosjesgonewild wrote:De weersvoorspellingen zien er goed uit, parcours ligt er goed bij en met het huidige weer zal dit enkel verbeteren.
-
Francesco Del Ponte
- Mountainbiker
- Klimmerken
- Mountainbiker
Post by Klimmerken »
Geslaagde toertocht.Uitstekend parcours die er op sommige plaatsen enorm gevaarlijk bijlag. Afdalling bij die beek was niet van de poes...
Afspuitplaatsen en aprés waren uitstekend.
Afspuitplaatsen en aprés waren uitstekend.
't Is een kort ritje geworden
, na 16 km is den derailleur afgebroken, net bij het eerste klimmetje langsheen de autostrade. Jammer, het parcours begon net interessant te worden.
Weeral een excuus om volgend jaar zekers terug te komen.
'k heb in ieder geval op 't gemak kunnen genieten van die overheerlijke braadworst en après-ke.
Proficiat voor de organisatie, de bewaakte oversteekplaatsen, het goed bepijlde parcours, de bike-wash, ...
!
Weeral een excuus om volgend jaar zekers terug te komen.
'k heb in ieder geval op 't gemak kunnen genieten van die overheerlijke braadworst en après-ke.
Proficiat voor de organisatie, de bewaakte oversteekplaatsen, het goed bepijlde parcours, de bike-wash, ...
-
triple XXXL
- Mountainbiker
Post by triple XXXL »
Zoals verwacht werd dit zware tocht maar overal goed berijdbaar
De beentjes een beetje sparen was wel nodig
Fiets niet afgespoten en geen apres voor mij
was bang om af te koelen met nog ritje naar huis
Was op tijd voor middagmaal zo zie je dat de koude ook voordelen heeft
Voor de organisatie een dikke proficiat en tot volgend jaar
De beentjes een beetje sparen was wel nodig
Fiets niet afgespoten en geen apres voor mij