sven nys
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
schitterende wedstrijd gisteren op de koppenberg en een schitterende winnaar.Bart wellens heeft gisteren een cross gereden die hij al heel lang niet meer gereden had(een goeie).Prachtig dat hij binnendoor glipte als ze het veld indoken.Maar wat stybar daar deed bij nys vind ik wel niet door de beugel kunnen, hij reed bijna de Nys zijn versnellingsapparaat eraf.
en VDB
, ja een prachtige opwarming
schitterend 
en VDB
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
Post by Antonio's pizza »
Idd, dat zou niet mogen van Stybar, dat versnellingsapparaat net missen. Volgende keer beter doen, dat Nyske eens een half toerke mag lopen 
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
Post by Antonio's pizza »
Alles mag opdat er een vlaming zou winnenXescobiker wrote:Dan wint tem nog met de 2 vingers in de neus!!!!!!Antonio's pizza wrote:Idd, dat zou niet mogen van Stybar, dat versnellingsapparaat net missen. Volgende keer beter doen, dat Nyske eens een half toerke mag lopen![]()
als ge zo iets zegt kent ge ni veel van koers denk ik
- devil biker
- Mountainbiker
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Ja hé denk dat Bartje Wellens eens gaat uithalen na de cross van de Koppenberg,zal een beetje geprikkeld zijn
pronostiek
1:Wellens
2:Nys
3:Vantornhout
pronostiek
1:Wellens
2:Nys
3:Vantornhout
- devil biker
- Mountainbiker
Zondag spannende wedstrijd gezien, met een verdiende winnaar. En toch vind ik dat Wellens niet slim gereden heeft, maar dat is de aard van het beestje hé. Hopelijk gaan we nog veel van deze koersen zien en het zal ook wel eens goed uitdraaien voor Bart. Nog iemand last gehad met het naar huis rijden over het industriepark, ging vlot vond ik
.
zondag
B wellens
nijs
vantoerenhout
stybar
de kneght
zondag
B wellens
nijs
vantoerenhout
stybar