01/11/2007 Ruiselede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Zebraatje
Mountainbiker

Fotos VTT Ruislede

Post by Zebraatje »

Yow,
heb op 1 nov de vtt in Ruislede gereden.Leuke tocht en goede organisatie,ze stonden daar ook fotos te nemen tijdens de rit.Kunnen we die fotos ergens terug vinden op een site??
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

C a s r a n wrote:
pompier wrote:Minpunt :Kilometer kloppen niet ,niets technisch.

Technisch was het idd niet, maar bij aanvang van het winterseizoen moet het een beetje loslopen... Deed jij de 50km? En hoeveel was die in werkelijkheid (ik heb immers geen km-tellertje op de mtb)?
48.7km
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Gisteren twee keer gepeinsd of ik om 9u uit mijn bedje zou kruipen of zou blijven liggen. Had woensdagavond prachtige nachttocht in Zele gereden, goede après gehad, nog stapke weest zetten in Gent tot 06u en zodoende maar 3 uurtjes geslapen #-o .

Toch vertrokken waar collega bikers Kurt en Koen van de Willem Tell reeds op mij stonden te wachten. Gezien 't Koen zijnen MTB-doop was had ik gedacht een ritje opt gemak te rijden, maar niets was minder waar.

Koen had de smaak te pakken en reed flink door op de off-road stroken. Chapeau Koen voor uwen eersten MTB-rit =D> =D>

Vond het mooi ritje voor onze streek. Mi. was er niet veel meer uit te halen. Misschien volgend jaar crossparcours in het stukje bos (nu gewoon langsgereden...)
Voor de rest prima organisatie.

Aangekomen à avg 22,5 met 59 km op de teller (kwam al met de fiets van thuis). 's Avonds platte rust en slaap inhalen [-o<

PS:
1/ En niet gevallen :bounce:
2/ Spoedig herstel aan gevallen biker !

Tot volgend jaar !
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

kenny wrote:
C a s r a n wrote:
pompier wrote:Minpunt :Kilometer kloppen niet ,niets technisch.

Technisch was het idd niet, maar bij aanvang van het winterseizoen moet het een beetje loslopen... Deed jij de 50km? En hoeveel was die in werkelijkheid (ik heb immers geen km-tellertje op de mtb)?
48.7km
52.7 Km.Bij het binnenrijden van Ruiselede hadden we net geen 50 Km .Dus wanneer dan naar het sportcentrum gereden zou worden zou dit ongeveer kloppen .Voor mij kan het geen kwaad meer maar wie zijn rit echt moet indelen om uit te rijden kunnen dit verdorie zware kilometers worden.
Maar ja de extra lus was best te genieten.
Ps:Er zit natuurlijk een beetje speling op de verschillende kilometertellers maar elders blijkt de mijnen toch vrij goed te kloppen .
Freddie Raketie
Mountainbiker

Post by Freddie Raketie »

Ben om 8u15 vertrokken thuis (tielt). Toen ik aan het "gelove" kwam zag ik dat mijn bidon er niet was. Terug huiswaarts dan maar. Had ik geweten dat de bevoorradingen zo overvloedig waren was ik niet terug gereden. Rond 9u00 van start voor de 50km (52,5). Heel mooie goed lopende tocht perfect uitgepijld. Heb inderdaad ook een gekwetste zien liggen in de buurt van de 2de bevoorrading. M.i enkel een vleeswond, een jaap vel hing er alleszins bij aan zijn knie. Hopelijk valt het mee voor die man.
Na het 2de "ontbijtbuffet" toch een dipje. Ja, ik had een tijdje de ex-kampioen van Belgie juniores, Ward Vdkerckhove, gevolgd en dat had blijkbaar een beetje teveel van mijn krachten gevergd. Ben toch goed in Ruislee geraakt om vandaaruit in het wiel van iemand met een crossfiets richting Tielt te rijden. Geen aprés voor me want mijn moatje was er niet bij en wat moet je daar alleen zitten drinken. (Het vrouwke was verrast me zo vroeg terug te zien) Lap weeral iemand content gemaakt. Morgen (3/11) naar Eede bij onze noorderburen. Zien of het daar ook zulke "ontbijtbuffetten" zullen zijn. Maar ik ben zeker dat we daar heel welkom zullen zijn. Bedankt aan de organisatie van Ruislee en laat ze maar zagen teveel dit te weinig dat, ik, ik heb me "gejeund" Bedankt!
Post Reply