de fanfare van honger en dorst??
moest ik dit georganiseerd hebben,ik zou mij schamen..........
een kindertocht zonder bevoorrading en zonder begeleiding en daar dan nog 3.5 euro per volwassene die meerijdt om de kinderen te begeleiden voor durven vragen??????
pover tot zeer pover als u denkt dat dit de kinderen zal motiveren om terug te komen?
vorige week in lokeren reden de kinderen GRATIS en ONDER BEGELEIDING en was er onderweg nog bevoorrading ook,zal ik hen eens vragen waar ze liefst reden?
04/11/07 Kampenhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
obviousbe
- Mountainbiker
super echt knap ... met een vertrek uit Kampenhout dat er op voorhand plat ging uitzien ... niks was minder waard ... eerste km lekker los rijden voor dan aan het echte moutainbiken te beginnen ... hier doen we het voor en na vorige week Bierbeek gereden te hebben is dit wel degelijk in dezelfde lijn aan fungehalte ... behalve het laatste stuk waar je voelt dat je je bike naar de verdoemenis aan het rijden bent ... THX voor alles
Prachtige TT in kampenhout, da stuk int bos was wel zeer OK
Die modderstroken op het einde mochten er ook wel zijn, denk da ik er daar zowat 100 man voorbijgereden heb.Da stukske da lag me wel
behalve mijne maat (crazy biker) die daar heeft moeten lossen
Enkel spijtig dat het gelijkvalt met langdorp,misschien volgend jaar verschuiven op kalender.
Was eerste keer hier in kampenhout maar kom nog zeker terug was echt super

Die modderstroken op het einde mochten er ook wel zijn, denk da ik er daar zowat 100 man voorbijgereden heb.Da stukske da lag me wel
Enkel spijtig dat het gelijkvalt met langdorp,misschien volgend jaar verschuiven op kalender.
Was eerste keer hier in kampenhout maar kom nog zeker terug was echt super
-
desolation
- Mountainbiker
Post by desolation »
Prachtige TT en super organisatie, echt een heel mooie route en vlotte bediening.
Enkel jammer van die laatste kilometers modderbaggeren, er waren plaatsen dat ik tot aan mijn dijen in het slijk stond en dat mijn banden zo vol plakten met dikke pakken modder dat ze gewoon constant doorslipten
De 2e bevoorrading mocht op zich wel wat later staan inderdaad, de eerste van de 55km was ideaal geplaatst. Ook zeer verzorgde bevoorrading met heel lekkere soep :)
Enkel jammer van die laatste kilometers modderbaggeren, er waren plaatsen dat ik tot aan mijn dijen in het slijk stond en dat mijn banden zo vol plakten met dikke pakken modder dat ze gewoon constant doorslipten
De 2e bevoorrading mocht op zich wel wat later staan inderdaad, de eerste van de 55km was ideaal geplaatst. Ook zeer verzorgde bevoorrading met heel lekkere soep :)
-
jaro
- Mountainbiker
Proficiat als eerste organisatie kon dit tellen, hopelijk komt er een volgende, mij zie je dan zeker terug.
Ben hier de 55km komen rijden en heb er ten volle van genoten.
Eerst beetje warmlopen en dan kon de pret beginnen. Bos in en uit, op en af en ook het stuk in Bertembos zat er bij, altijd plezant om daar te rijden. Daarbij veldwegen met prachtige panoramas en beetje baan voor de recup, meer moet dat niet zijn.
Speciaal was ook om in het veld te rijden met boven je hoofd landende vliegtuigen, kom je niet veel tegen.
Pijlen perfekt, de nodige gevaarsborden, bevoorradingen ok en op gevaarlijke oversteken seingers, soms zelfs twee, wa moet ne mens nog meer hebben.
Als kers op de taart en voor het laatst behouden (zo moet dat ) eerst een doortocht door een weide met zuigende ondergrond als opwarmer. Daarna kilometers echte ouderwetse baggerstukken zoals we ze graag hebben. Kleine molen, smart sammeke en noby nikske en dan maar gas geven. Probleemloos en zonder voet aan grond te moeten zetten overal door geraakt. Moest er ooit een alternatieve route komen laat die baggerstrook er toch ook maar in.
Deze tocht was van de eerste keer af en ik kijk al uit naar een volgende.
Jaro.
Ben hier de 55km komen rijden en heb er ten volle van genoten.
Eerst beetje warmlopen en dan kon de pret beginnen. Bos in en uit, op en af en ook het stuk in Bertembos zat er bij, altijd plezant om daar te rijden. Daarbij veldwegen met prachtige panoramas en beetje baan voor de recup, meer moet dat niet zijn.
Speciaal was ook om in het veld te rijden met boven je hoofd landende vliegtuigen, kom je niet veel tegen.
Pijlen perfekt, de nodige gevaarsborden, bevoorradingen ok en op gevaarlijke oversteken seingers, soms zelfs twee, wa moet ne mens nog meer hebben.
Als kers op de taart en voor het laatst behouden (zo moet dat ) eerst een doortocht door een weide met zuigende ondergrond als opwarmer. Daarna kilometers echte ouderwetse baggerstukken zoals we ze graag hebben. Kleine molen, smart sammeke en noby nikske en dan maar gas geven. Probleemloos en zonder voet aan grond te moeten zetten overal door geraakt. Moest er ooit een alternatieve route komen laat die baggerstrook er toch ook maar in.
Deze tocht was van de eerste keer af en ik kijk al uit naar een volgende.
Jaro.
Bedankt voor de overwegend positieve reacties. Het organiseren van deze 1ste editie was een ware uitdaging. Het zwaar stuk op het einde was er inderdaad een beetje over. We hebben de invloed van de regen van de laatste week en de 980 deelnemers wat onderschat. We gaan zeker een alternatief zoeken voor volgend jaar. Ook de vroege bevoorradingen op de 55 km gaan we verbeteren.
Ik merk het, jullie hebben er van genoten en dat doet plezier
!!! Hopelijk tot volgend jaar, wij zullen er alvast zijn.
PS: de winnaar van de mountainbike is M. Crabs uit Wespelaar.
Ik merk het, jullie hebben er van genoten en dat doet plezier
PS: de winnaar van de mountainbike is M. Crabs uit Wespelaar.