nee nee ben nie zot maar ik zet graag van die (!!!!!!!!!!)
ik hoop dat je hier genoeg info kreeg over onze tt?! <---zie ben weer bezig
10/11 en 11/11/07 Wervik
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
hey cyclist,
ja het was ploeteren hé in Vlamertinge sommige stukken toch, ik heb wel afgezien in die klimmekes het ligt al vrij vettig vergeleken met een week of 2 terug...maar dit is mtb hé
TOT IN WERVIK
ja het was ploeteren hé in Vlamertinge sommige stukken toch, ik heb wel afgezien in die klimmekes het ligt al vrij vettig vergeleken met een week of 2 terug...maar dit is mtb hé
TOT IN WERVIK
- deurbieter
- Mountainbiker
Post by deurbieter »
zeg emperor wanneer ga je aanzetten?emperor of the mud wrote:ola leffe an ne euro nalf? we komen af met een bendeke van dadizele!
beste bikervrienden,
Ik kom,indien er niks tussenkomt,terug af naar deze mooie-goedgeorganiseerde tocht af. Maar kzit met een vraagje (dilemma). Namelijk het volgende: zou ik de kleine toer of de middelmatige toer doen. Zitten er beklimmingen in de middelste toer (of erg klimmende stukken)
Alvast bedankt hé.
Ik kom,indien er niks tussenkomt,terug af naar deze mooie-goedgeorganiseerde tocht af. Maar kzit met een vraagje (dilemma). Namelijk het volgende: zou ik de kleine toer of de middelmatige toer doen. Zitten er beklimmingen in de middelste toer (of erg klimmende stukken)
Alvast bedankt hé.
- Duvelbiker (noW)
- Mountainbiker
Post by Duvelbiker (noW) »
Volgend weekend is onze grote verhuis gepland.... maar gezien het wervik is denk ik dat we misschien een weekje wachten met verhuizen!
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
@keftje
er zit wa valsplat in de middelmatigen en de franseberg kan doorwegen als je nie echt graag klimt maar het is nie te vergelijken met ne kemmel,cats of andere bergen in heuvelland
er zit wa valsplat in de middelmatigen en de franseberg kan doorwegen als je nie echt graag klimt maar het is nie te vergelijken met ne kemmel,cats of andere bergen in heuvelland