Normaal vertrek ik bij het ondergaan van de maan
27/10/2007 - Nieuwenhove(Waregem)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Zal er terug proberen bij te zijn zoals vorig jaar en te vertrekken als het zonneke op haar hoogste stand komt te staan! 
Re: ook present in Nieuwenhove 27/10
@ Trekske8500 / 2x Groot gelijk, wat betreft uw weekend keuzetrekske8500 wrote:Deze tocht staat ook op mijn programma, want haalbaar: er naar toe fietsen, de 60km mtb en terug.
De Wortegemse bossen, Nokere, Elsegem, ... , en het biertje 10 km voor de aankomst, zijn me bijgebleven van vorig jaar.
Niet te rap rijden want 's anderendaags Ingelmunster nog af te werken. Een frisse kop en soepele benen zullen nodig zijn, want vermoedelijk zullen de Brigandbikers een iets technischer parcours uitwerken. Afwachten.
Ge lijk ge zegt, Wortegemse (Spitaelbossen) zowel links en rechts, te beginnen met de Zanddreef, vervolgens Wortegem zelf, Nokere, Kruishoutem, Wortegem, Petegem, Elsegem,...Ook niet toevallig mijn lievelings-MTB-streek!
Ik wil dit gewoon nog maar eens herhalen, al is het alleen maar voor de twijfelaars te overtuigen, deze twee TT"S zijn méér dan de moeite waard om af te komen !!!
Just do "it !!!
Zondag 28 oktober 2de Brigandsbikers Winter VTT / Sportstadium te Ingelmunster / Afstanden - 32 en 59km / iedreen van harte welkom!!!
- archie bunker
- Mountainbiker
Post by archie bunker »
Zet mij alvast op de deelnemerslijst rond 8.30 u.
Er zijn veel schone tochten in de streek maar deze steekt er toch wel boven uit.
@ Nonkie : zal zoals verleden jaar morgenavond al eens binnen springen
Er zijn veel schone tochten in de streek maar deze steekt er toch wel boven uit.
@ Nonkie : zal zoals verleden jaar morgenavond al eens binnen springen
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Waarschijnlijk zaterdag ook van de partij ! Alvast al niets dan goeds gehoord.
Misschien tot dan.
Misschien tot dan.
- The Exe-cutioner
- Mountainbiker
Post by The Exe-cutioner »
Ik ben ook van plan deze te rijden, volgens fietsmaatje is dit een mooi parcours.
Maar om ook weer tijdig terug te zijn, is het niet mogelijk om 08u te starten ipv 08:30 ?
Maar om ook weer tijdig terug te zijn, is het niet mogelijk om 08u te starten ipv 08:30 ?