Massini
Haaltert - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- sensa catena
- Mountainbiker
Post by sensa catena »
Vandaag de complete route gereden in 1h30 min 19.20 km/h gemiddeld mankeren enkele rode pijltjes (aan die shool) voor de rest is deze tour prima te rijden.
ik rijd wel liever de tour van aalst.
groeten sensa catena
ik rijd wel liever de tour van aalst.
groeten sensa catena
ik heb deze morgen de volledige route gereden in tropische sferen. Amai, twas zweten.
Heb er 1u45 over gedaan (33km, een paar keer verkeerd gereden
), gemiddelde van 19,8 km/u, max was 49,8 km/u iets voorbij Heldergem.
Is echt een prachtige route hoor. Bewegwijzering is zeer goed. Soms wat verborgen achter begroeiing, maar ja, is tijd van jaar zeker... kan je niets aan doen. Is wel één stuk waar ik moest afstappen omdat de begroeiing +- 100 m lang over het pad hing en links prikkeldraad dus niet plezant. moeten ze iets aan doen.
Rode route is wel het meest avontuurlijke, maar net niet die grote uitdaging. Ik miste zo één steile beklimming
Kortom, echte aanrader !!! Proficat, Haaltert...
Heb er 1u45 over gedaan (33km, een paar keer verkeerd gereden
Is echt een prachtige route hoor. Bewegwijzering is zeer goed. Soms wat verborgen achter begroeiing, maar ja, is tijd van jaar zeker... kan je niets aan doen. Is wel één stuk waar ik moest afstappen omdat de begroeiing +- 100 m lang over het pad hing en links prikkeldraad dus niet plezant. moeten ze iets aan doen.
Rode route is wel het meest avontuurlijke, maar net niet die grote uitdaging. Ik miste zo één steile beklimming
Kortom, echte aanrader !!! Proficat, Haaltert...
Kga ze nog wel enkele keren rijden, ook eens als het geregend heeft. Zal een pak zwaarder zijnEl Baelos wrote:Nu zal ze inderdaad wel zeer goed te rijden zijn.
In de winter vind ik Haaltert een afrader, dan is het echt één grote modderpoel.
Maar 't is inderdaad wel een mooie route.
Steile beklimmingen kun je natuurlijk niet in het parcours stoppen als ze er niet zijn.
Over de klimmen heb je gelijk, maar 't is wel spijtig. Op een rode lus zou er toch één moeten bijzitten. Ze hebben het zelfs in Denderleeuw kunnen doen
Gisteren Haaltert gecombineerd met Erpe-Mere. Eigen lijk was het de bedoeling om maar 1 lus van Erpe-Mere mee te pikken maar m'n maatje (het beest) had er zin in (ik volg maar), en zodoende kwamen we aan 70 km. Als eerste ritje na de winter kon dit al tellen qua afstand en het was een mooi toertje, niet meer niet minder. Haaltert perfect afgepijld. Erpe-Mere 2 keer een pijltje weg door omgeploegde akkers.
- Skepperken
- Mountainbiker