28/10/07 - Ingelmunster (LET OP: GEWIJZIGDE LOCATIE!!!)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Baeske wrote:Het wordt een toertocht die vlot rijd maar U kijten goed warm zal houden :lol: :lol:
Euh... ik denk dat het volgens Van Dale 'kuiten' moet zijn :-? 8)
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Om jullie nog meer te doen watertanden en een beetje een beeld te krijgen van de sfeer op onze toertochten, hier staan de foto's van onze zomervtt.

http://tourtocht.fotopic.net/

Greetings the voltman
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

zeker spijtig van 2 mooie tochten in dezelfde omgeving en amper 1 week tussen,misschien eens de krachten bundelen voor een super-supertocht???
Tot de 28ste
Montybiker
Mountainbiker

Post by Montybiker »

Kan stafke geen ongelijk geven, volgens mij is er een overaanbod van

tochten in de omgeving van ingelmunster (waarmee ik niet wil zeggen dat

het geen kwalitatieve tochten zijn).
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

Van hetzelfde gedacht Montybiker,daarom zoeken we(KWB Lendelede)ook de andere richting op en proberen er telkens iets nieuws en mooi's van te maken.
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Kzal der owk zijn vo de grootste afstand :-)

Tzal normaal goe weer zijn, niet teveel wolken, niet teveel zon. Een gewone dag dus ;)
Edge
Mountainbiker

Post by Edge »

Normaal gezien zou ik mijne eerste tocht starten in ingelmunster......Maar een moeselweekendje in Duitsland steek daar nu stokken in de wielen.
Succes mannen..(ik twijfel daar niet aan)....
Mijne bike heeft nog geen modder gezien...Hij zal verschieten den eerste keer.......
Edge
Mountainbiker

Post by Edge »

Potverdorie, mijn onderschrift was nog nie aangepast....Ge ziet ..ik ontwaak net uit mijn zomerslaap...Veel vitamientjes eten en we komen de winter wel door.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Bij deze nog eens een dikke proficiat aan alle Brigandsbikers die zo talrijk aanwezig waren op onze tt en overduidelijk en verdient de trofee van de grootste club weer in de wacht sleepten.Toen Voltman die terug mocht komen afhalen waren zijn woorden : Volgend jaar komen we terug voor diene "keizertrofee" en het moet ne speciallen zijn,hé.Voltman heeft in zijn eentje de beker gevierd en toen hij vertrok kreeg hij ook nog een andere bekroning : nl.die van apreskoning.Hij heeft het licht mogen uitdoen.(Het zijne was ook maar een schemerlichtje meer).Ik hoop dat iedereen zich goed geamuseerd heeft en genoten heeft van het parcours (met hier en daar een nieuwigheidje ook voor jullie,denk ik)
Maar we gaan hier geen ouwe koeien meer uit de gracht halen.
Oostrozebeke is voorbij en nu volgt Ingelmunster.
Dus bij deze wens ik jullie ook veel succes toe met jullie TT en alles geven hé mannen.De beloning is nog zo groot achteraf.

We kijken vol spanning uit wat jullie er nu gaan van maken!!!
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Sportstatdium bevind zich in de bollewerpstraat ?
Post Reply