wat een grap als je met je koersvelo rijdt kom je toch alleen maar pijltje tegen op de weg.maria cool wrote:Vandaag met de koersfiets een ritje gedaan.Veel pijlen onderweg gezien van de toertocht.Jonkershove,Klerken,de Steenstraat.Wat me opviel dat er redelijk wat verharde stukken inzitten.Ik denk dat ik naar Ardooie zal gaan.
07/10/07 Diksmuide
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- 't klimmerke
- Mountainbiker
Post by 't klimmerke »
mooie tocht met singletracks, een paar technische stroken...
proficiat aan de organisatie
(twas inderdaad koud in een korte broek)
proficiat aan de organisatie
(twas inderdaad koud in een korte broek)
- sliekfretter
- Mountainbiker
- Location: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach
Post by sliekfretter »
Ik heb Wim (De organisator) er enkele zien trekken binnen in het KTA , als er buiten genomen zijn, mag Wim me ze doormailen , ik zal ze op de site zettenpolletje wrote:ergens foto's ?
Gisteren ook deelgenomen in Diksmuide, en meteen een enorm contrast met daags ervoor in Kortemark. Het parcours was dit keer wél een mountainbike-parcours, de zon echter, bleef dit keer achterwege. Uiteraard zaten er in het begin een paar flinke wegstroken in (als je vanuit Diksmuide/Esen in Staden/Houthulst/Klerken wilt geraken kun je niet anders), maar er zaten ook voldoende mooie off-road stroken in om dat te compenseren.
Eveneens werden-op een paar uitzonderingskes na- de privé-stroken en eigenaars van de Klerkense MTB-rit 'de heuveltjes van Erika' met rust gelaten, wat we in het heuveldorp ten zeerste waarderen ! Dank u wel voor het nodige respect, Wim en de rest van jullie organisatie.
Met de technische stukjes in Zonnestraal, het cyclocross-parcours aan de Pluimen, en het bosje langs de spoorweg helemaal op het einde werd een mooi slot aan deze rit gebreid.
Het feit dat Sven Vanthourenhout en nog een andere gele Sunweb-Pro-Job-crosser op het cyclocross-parcours aan 'de Pluimen' aan het trainen waren, en je langs alle kanten om de oren vlogen, gaf de rit nog onverwachts een leuke extra dimensie.
Eveneens werden-op een paar uitzonderingskes na- de privé-stroken en eigenaars van de Klerkense MTB-rit 'de heuveltjes van Erika' met rust gelaten, wat we in het heuveldorp ten zeerste waarderen ! Dank u wel voor het nodige respect, Wim en de rest van jullie organisatie.
Met de technische stukjes in Zonnestraal, het cyclocross-parcours aan de Pluimen, en het bosje langs de spoorweg helemaal op het einde werd een mooi slot aan deze rit gebreid.
Het feit dat Sven Vanthourenhout en nog een andere gele Sunweb-Pro-Job-crosser op het cyclocross-parcours aan 'de Pluimen' aan het trainen waren, en je langs alle kanten om de oren vlogen, gaf de rit nog onverwachts een leuke extra dimensie.