Yeps Blub,Blubberduck wrote:heb een 5 tal steenbakkers tegengekomen aan de 2de bevoorrading en deze namen daarop de afslag 50km.Rock Rider wrote:Wij zitten daar met een pak steenbakkers gans het weekend...![]()
Hopelijk de zaterdag ook de 75 en zondag de 30 km...
Had afgesproken met Casper (allé poging want had zijen gsm nummer...vergeten) enfin den Casper nie gespeurt.....was hij daar nu.?
greetz
Dan ebde gij mij gemist aan die bevoorrading, de vogel was gaan vliegen, maar niet voor lang
Was de rit bewust niet te rap gestart, en na de eerste bevoorrading bleek dat een goede zet te zijn geweest.
De benen werden steeds beter en samen met Berre dan besloten om het tempo op te trekken en voor de 75 te gaan.
Helaas net na die tweede bevoorrading tijdens die lange afdaling moet een tak/stok/steen ???? mijn achterste buitenband gescheurd hebben
Ik dacht nog van op het gemakske op het parcours van de 50 het traject uit te bollen maar tijdens een asfaltafdalingske klakte de binnenband ook
Verse binnenband erin gestoken, achterrem losgekoppeld en met lage bandendruk ben ik dan langs de grote baan terug naar Sun-parks gereden
Aan den arrivee had ik toch nog 52 km op de teller en juist 1000Hm, maar heb toch vooral veel gevloekt
Dan de zondag nog samen met 'maddam' de 20Km gereden ( 22 op de teller, met 450Hm ) aan 13.7 avs .
Mijn vrouw kreeg onderweg veel bemoedigende woorden omdat ze alle hellingen opreed ( behalve die eene net na die doorsteek van dat wed ) zonder voet aan grond te zetten en dat voor een occazionele bikester
In alle geval was het bike-weekend van de Steenbakkers zeer geslaagd te noemen, redelijk zware tochten ( waarvoor we toch komen ??? ) zeeeer aangenaam gezelschap, bla bla bla ..............
Gr,
Steven