nuja: on-topic vind ik diene scott echt wel ne vré mooie mtb (en ik vind dat die prijs ook wel nog meevalt)
Scott Scale 20 2008 update p3 nieuwe foto's
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Inderdaad mooie bikes voor relatieve "lage" prijs. Geeft me soms het gevoel (of bevestiging) dat ze bij cannondale en Specialized de prijzen kunstmatig de hoogte injagen om de merknaam op een hoger niveau te zetten!miq wrote:kdacht daj met e hele reeks anti-scott argumenten ging komen
![]()
nuja: on-topic vind ik diene scott echt wel ne vré mooie mtb (en ik vind dat die prijs ook wel nog meevalt)
Volledig mee eens...
Dat is het voordeel van een topmerk te zijn... ge kunt dat makkelijk vergelijken met gaan winkelen, ne broek van 20 euro of ne broek van 100 euro???
Pers zal ik die van 100 euro nemen, omdaj er dan van uitgaat dat kwaliteit beter is...(en mssn iets unieker)
Bij mtb's net hetzelfde: keuze tussen een merk van een fietsenwinkel zelf of tussen een gekend merk... ???
Mtb's testen en gevoel laten spreken, is het beste naar mijn gevoel.
Tis allemaal zo simpel nie, en zeker nie als et over grote bedragen gaat!!
Dat is het voordeel van een topmerk te zijn... ge kunt dat makkelijk vergelijken met gaan winkelen, ne broek van 20 euro of ne broek van 100 euro???
Pers zal ik die van 100 euro nemen, omdaj er dan van uitgaat dat kwaliteit beter is...(en mssn iets unieker)
Bij mtb's net hetzelfde: keuze tussen een merk van een fietsenwinkel zelf of tussen een gekend merk... ???
Mtb's testen en gevoel laten spreken, is het beste naar mijn gevoel.
Tis allemaal zo simpel nie, en zeker nie als et over grote bedragen gaat!!
- Mondeoracing
- Mountainbiker
Post by Mondeoracing »
Dr.Gonzo wrote:Vind een scott een typisch merk voor de baanjeanetten die je dan in komen voorbij gestoven weet je wel...miq wrote:waarom anti-scott?![]()
![]()
![]()
'T zal wel een bekke jaloesie zijn...
Baanjeanetten???
'k ben mountainbiker in hart en nieren, als ik dan zoiets hoor wordt ik toch wel op mijn ziel getrapt. Als lid en medevoorzitter van Peltercrossers Overpelt wil ik dit toch wel eens weerleggen. In onze club zit er geen enkele "baanjeanet" zoals je het al noemt en toch rijden er in onze club +/- 10 Scott mountainbikes van Scale LTd tot Team issue. En degene die ons kennen weten dat wij in hart en nieren bikers zijn die al meer dan 10 jaar in mountainbiken actief zijn. Alleen kiezen wij voor een top merk dat kwaliteit aanbied voor een goede prijs.
Ps. Swalbe zijn te koop pm me maar met bod
- mini bergaffer
- Mountainbiker
Post by mini bergaffer »
Kwijl, kwijl!!!
Azo nen bike,man.
En, ja die kleure zijn echt om van omver te vallen.
veel plezier ermee gegund.
grtz,
mb
Azo nen bike,man.
En, ja die kleure zijn echt om van omver te vallen.
veel plezier ermee gegund.
grtz,
mb
Last edited by mini bergaffer on Wed 15 Aug 2007 16:34, edited 1 time in total.
Zo'n geweldige prijs-kwaliteitsverhouding heeft Scott nu ook ni en dan denk ik vooral aan de Scale 40 2006 (een 1400 euro voor een bike met LX onderdelen en minderwaardige vork). Denk niet dat Specialized voor dezelfde afmontage echt duurder is, Cannondale duidelijk wel. Voor het meeste waar voor uw geld moet ge nog altijd bij Canyon zijn. dit gezegd zijnde is uwen bike welMondeoracing wrote:Dr.Gonzo wrote:Vind een scott een typisch merk voor de baanjeanetten die je dan in komen voorbij gestoven weet je wel...miq wrote:waarom anti-scott?![]()
![]()
![]()
'T zal wel een bekke jaloesie zijn...
Baanjeanetten???![]()
![]()
'k ben mountainbiker in hart en nieren, als ik dan zoiets hoor wordt ik toch wel op mijn ziel getrapt. Als lid en medevoorzitter van Peltercrossers Overpelt wil ik dit toch wel eens weerleggen. In onze club zit er geen enkele "baanjeanet" zoals je het al noemt en toch rijden er in onze club +/- 10 Scott mountainbikes van Scale LTd tot Team issue. En degene die ons kennen weten dat wij in hart en nieren bikers zijn die al meer dan 10 jaar in mountainbiken actief zijn. Alleen kiezen wij voor een top merk dat kwaliteit aanbied voor een goede prijs.
Ps. Swalbe zijn te koop pm me maar met bod
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
Post by wasbeer2006 »
Mooie bike hoor!
Je hebt zoveel vervangen had je niet beter een 10 of LTD kunnen kopen? Of heb je dat direct met de dealer geregeld inruil enzo.
Ps.
Even voor mij als Nederlander wat is een BaanJeanet?
Je hebt zoveel vervangen had je niet beter een 10 of LTD kunnen kopen? Of heb je dat direct met de dealer geregeld inruil enzo.
Ps.
Even voor mij als Nederlander wat is een BaanJeanet?