14/10/07 Bart Brentjens Challenge

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

heeft er iemand een idee hoeveel offroad er daar is?op de meeste foto's zie ik die mannen altijd op straat rijden,of was de fotograaf bang van modder?
bij deze,wouter,veel succes é makker;en GEEN rugpijn deze keer
hanzl
Mountainbiker

Post by hanzl »

Iemand interesse om de Bart Brentjens Challenge gratis te biken? Dat gaat me niet meer lukken met een gebroken bovenbeen .Dan heeft nog iemand plezier van mijn wedstrijdnr,1059 vandaar. Stuur maar een pb .
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Check pb! :drunk:
Severus
Mountainbiker

Post by Severus »

Wij komen met z'n vieren... en nu maar duimen op hetzelfde weertje als dit weekend.
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

jimi wrote:heeft er iemand een idee hoeveel offroad er daar is?op de meeste foto's zie ik die mannen altijd op straat rijden,of was de fotograaf bang van modder?
Het eerste deel in Voeren is veel offroad. Met grote keien en blootliggende wortels.

Maar vanaf er terug in Nederland gereden wordt is er inderdaad veel asfalt te bespeuren.

Tip: op de website van de organisatie kan je het parcours met luchtbeelden in Google Earth eens doen.
hanzl
Mountainbiker

Post by hanzl »

wedstrijdnummer is vergeven
The herminator
Mountainbiker

Post by The herminator »

Veel asfalt of niet, afzien zul je toch doen hoor. Wanneer het weer lekker droog blijft dan kun je op die stroken eens goed doorgeven en bij regenweer zijn dat de ideale recuperatiestroken. dus mij hoor niet klagen over een strookje asfalt.

Ikzelf rij zondag de 70 km en hoop enkel om bij 50 eerste aan te komen, al zal er veel afhangen van materiaalpech of niet.

Aan alle deelnemers veel succes gewenst
Thompe
Mountainbiker

Post by Thompe »

The herminator wrote: al zal er veel afhangen van materiaalpech of niet.
Rij je dan met zo'n onbetrouwbaar materiaal? :drunk: :P
CuBeridester
Mountainbiker

Post by CuBeridester »

dacht dat alleen de dames zich zorgen maken over het weer..... het gaat een graadje of 18 worden in het weekend en de rest van de week blijft het droog... dus we mogen niet klagen.. ik zelf ga de 50km eens rijden.... aangezien dit de eerste keer is dat ik daar aan ga mee doen... geen enkele meter is hier vlak..... zwoegen zal het zeker worden...... als je maar voldaan over de finish rijd...... veel rij plezier zondag!!!! gr
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Inschrijving gevraagd

Post by madskatingcow »

De inschrijvingen zijn afgesloten, maar door het getaffel van een maat zijn we er dus niet bij. Indien iemand moet afhaken & zijn startbewijs van de hand wil doen, graag een PB!
Post Reply