Vermageren: 2 probleempjes: Honger en geen vooruitgang meer.
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Ik heb gedurende 5 weken ongewild een dieet gevolgd en het was zeer effectief.
In mijn accident op de meeting van Kasterlee heb ik een kaakbreuk opgelopen.
Na de operatie hadden ze mijn tanden op elkaar gezet zodat ik mijne mond nimmer open kreeg.
Gevolg: alleen maar vloeibare dingen, zeker geen stukjes hoe klein dan ook, konden voorbij mijn tanden geraken.
Resultaat na in totaal 5 weken vloeibaar voedsel naar binnen werken: ongeveer 8kg kwijt.
8kg lijkt niet veel maar ik woog dan ook maar 79kg voor het accident.
Met mijn lengte, 1m87, is dat zeker niet overdreven veel.
70kg en 1m87 is BMI van 20,017 dus het was echt proberen om niet onder de 70kg te gaan.
Wat waren de bevindingen van dit "vloeibaar dieet"?
Je hebt meer vloeistof nodig om evenveel energie ed. binnen te krijgen als een gewone maaltijd en het is ook veel vlugger verwerkt.
-> je zal meer keren per dagen moeten eten als eerst maar je kan wel elke keer veel eten.
Ik raad niemand aan om dit na te doen uit vrije wil (het dieet dan he
) maar ik denk wel dat dit nuttig is om weten als je echt wil afvallen.
Ik ken niks van dieeten, afvallen en heel da circus want ik heb da nie nodig maar als je 1 maaltijd per dag zou vervangen door een vloeibare variant, zou je dan ook niet wat gewicht kwijt kunnen spelen??
Grtz
In mijn accident op de meeting van Kasterlee heb ik een kaakbreuk opgelopen.
Na de operatie hadden ze mijn tanden op elkaar gezet zodat ik mijne mond nimmer open kreeg.
Gevolg: alleen maar vloeibare dingen, zeker geen stukjes hoe klein dan ook, konden voorbij mijn tanden geraken.
Resultaat na in totaal 5 weken vloeibaar voedsel naar binnen werken: ongeveer 8kg kwijt.
8kg lijkt niet veel maar ik woog dan ook maar 79kg voor het accident.
Met mijn lengte, 1m87, is dat zeker niet overdreven veel.
70kg en 1m87 is BMI van 20,017 dus het was echt proberen om niet onder de 70kg te gaan.
Wat waren de bevindingen van dit "vloeibaar dieet"?
Je hebt meer vloeistof nodig om evenveel energie ed. binnen te krijgen als een gewone maaltijd en het is ook veel vlugger verwerkt.
-> je zal meer keren per dagen moeten eten als eerst maar je kan wel elke keer veel eten.
Ik raad niemand aan om dit na te doen uit vrije wil (het dieet dan he
Ik ken niks van dieeten, afvallen en heel da circus want ik heb da nie nodig maar als je 1 maaltijd per dag zou vervangen door een vloeibare variant, zou je dan ook niet wat gewicht kwijt kunnen spelen??
Grtz