Kanidaten om de gidsroute opnieuw te rijden?

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Post Reply
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

Image

Mooi,alleen jammer dat er geen helm gedragen wordt.
Niet echt een voorbeeld !
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

ja daar heb je gelijk in. Maar het is nu éénmaal een persoonlijke keuze, je kan niet iemand verplichten om hem te dragen.
Zelf draag ik wel altijd een helm, hij is zelfs nog goed van pas gekomen bij een buiteling de zondag!
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

K2-er wrote:ja daar heb je gelijk in. Maar het is nu éénmaal een persoonlijke keuze, je kan niet iemand verplichten om hem te dragen.
Zelf draag ik wel altijd een helm, hij is zelfs nog goed van pas gekomen bij een buiteling de zondag!
Ik vind dat we dat wel kunnen verplichten. Als jij seffens iemand meeneemt op een afdaling en die valt en bezeert zich erg, dan kan hij jou beschuldigen dat jij de route hebt gekozen en hij maar moest volgen.
Dus : helm verplicht! :wink: Maar ik denk niet dat daar problemen rond worden gemaakt na de valpartij met ambulanceafloop van zondag. Gelukkig had hij een helm op.
davidS
Mountainbiker

Post by davidS »

ik kom af, met helm en veel goesting :-D
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

Supernaut wrote:[snip]foto van man zonder helm[/snip]

Mooi,alleen jammer dat er geen helm gedragen wordt.
Niet echt een voorbeeld !
Je kan het de man niet kwalijk nemen, hij is duidelijk in de war... Hij rijdt niet enkel zonder helm, hij zit ook nog eens achterstevoren op zijn fiets in deze mooie afdaling!

greetz
bettes
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Ik ga alvast de 29ste vrijhouden en meerijden.

Zal misschien ook nog wat pb's sturen voor de andere vakantie/weekenddagen....
Ik denk dat ik nog maar een heel klein beetje gezien heb van deze streek.... :drunk:
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Ik rijd (met pozen) al enkele jaren in het Dilserbos rond. Als ik 'Dilsen' hoor begint het al te kriebelen...
Des te meer was mijne kop gefrustreerd om zo een saai parcours te moeten uitpijlen met SBP terwijl dat daar zo een geweldige speeltuin is!
En dan nog te bedenken dat die idiote boswachters ons naar de vaste route van Genk wilden sturen #-o #-o #-o

Hoogst waarschijnlijk ook present de 29ste... (als we geen patatten moeten rooien :lol: )
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Misschien best even een lijst aanmaken van op wie we allemaal moeten wachten. Gelieve aan te vullen als je komt op 29 juli. Wie niet zeker is, mag zijn maam ook vermelden en er "niet zeker" achter plaatsen. Zo weten we het maximum aantal en kunnen we ons hierop voorzien.

1. Susxt
2.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

1. SusXT
2. kawa
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

zit dan in meeuwen gruitrode :-D
als ik er geraak kom ik ook