Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
mss es best contact opnemen met de sportdienst en de pijnpunten es doorgeven dan.
ge weet nooit wat er uit de bus kan uitkomen dan.
Ik heb deze ook al gereden maar toen was deze amper enkele maanden nieuw en toen was alles perfect nog.
Gisteren de blauwe en rode lus gereden ,veel pijlen zijn weg en dit is te wijten aan nieuwe palen van elektrabel , onze weg toch gevonden tot aan Kattebroek daar langs de straat naar Groot-Bijgaaren moeten rijden eens aan de Sporthal terug op parcour geraakt .Volgende keer een plannetje meenemen lijkt mij het verstandigst.Zal de dienst proberen te verwittegen op de bloso site.
Gisteren rode route gedaan...
verdorie toch, met die verdomde werken aan de spoorweg is er een mooi stuk uit de route uit, en trek zelf maar je plan om er weer op te raken... (stuk nabij Herdebeekstraat in Itterbeek).
Bovendien was er een graspad die de verbinding maakte tussen de Berghaagstraat en de Meiboomlaan van ongeveer 500 meter, langs een akker : wel de boer heeft dat pad mee omgeploegd en beplant, bovendien prikkeldraad geplaatst.
Ik heb ondertussen de sportdienst van Dilbeek al gecontacteerd. De dame in kwestie liet me weten dat ze eens ter plaatse zouden kijken en ook bij Stedebouw de inplantingsplannen eens zouden bekijken : als het een stuk van de gemeente is, zal de boer alles terug in de oorspronkelijke staat moeten herstellen.
Laat ons hopen, er zijn zo al genoeg verbindingstukken in asfalt op deze, overigens leuke, route.
qua bepijling was de blauwe route in orde. Enkel op het laatste richting sporthal ten gaerde, bleken er pijlen te missen.
Het is wel zo dat de typische bloso-paaltjes niet overvloedig aanwezig zijn, maar de pijlen staan wel langs de weg
groene route was minder qua bepijling. Op het einde van die route, stuk baan genomen om verderop op route in te pikken
qua fun: blauwe was echt de moeite, leuke tocht. Groen was iets minder. Aantal pittige stroken maar redelijk veel asfalt
rood niet gedaan (deels wel door groen (rood in omgekeerde route) te rijden), maar die volgt nog...