10/06/2007 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

goe georganiseerd en ze hebben er alles uitgehaald qua parcours. Ik heb de 30 gereden met het heen en terugrijden had ik 85 km. Parcours zelf was ni vet, maar zoals gezegd haalden ze er alles uit, ook dirtstukje op t einde was super!

In de winter is dit lastige kost denk ik, dan kom ik wel ns terug!
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Na de uitschuiver zaterdag in de Hagelandse waren de spieren verstramd ,maar de schaafwonden vielen goed mee!
Er zat dus maar een ding op;de spieren losgooien in Bornem in een ontspannende rustige rit!
Deze stond al langer op het verlanglijstje,maar het was er tot op heden nog niet van gekomen.
Voor mij onbekend terrein,voor mijn madam niet want deze werkt hier soms in Bornem-industrie-zone !
Een heel miezerige ochtend met neerslaande mist kleurde de hemel asgrauw,grijs,het leek wel november-weer!
Gelukkig hadden de greenbikers voor veel groen gezorgd en een mooi parcours!
Na een opwarmertje door de straten van Bornem doken we de kasseistroken op gevolgd door wijdse weidewegels,
onderbroken door enkele bosstrookjes en landbouwzones met mais,patatten, bloemkolen en bloemkolen! :lol:
Gelukkig geen bloemkolen op de twee bev. maar een zeer verzorgde 3-gangenmenu met vriendelijke bediening! =D>
Rond 10 uur riep de koekoek op tot beter weer en hij had inderdaad gelijk want even later droogde alles op! :bounce:
Blauw zou de lucht niet echt worden(wellicht een slecht voorteken voor premier Verhofstad?),maar het werd wel aangenaam van temp.
Na de tweede bev.kwam het mooiste gedeelte,een mooi bos met kombochten erin,maar ik had de indruk dat
de deelnemers van de kleine toer hier niet doorgeleid werden?
Ik vond het een aangename tocht en een goed parcours en dito org.die van mij 8/10 krijgt!
Zeker vatbaar voor herhaling,maar dan liefst in de winter wanneer het er iets technischer zal bijliggen,hoop ik?
Wegens nog kies-verplichtingen niet blijven plakken op den aprés,die er toch aangenaam uitzag! :drunk:
Nog een tip:er is geen enkele controle, door een inschrijvingsbewijs, op zwartrijders!
Er stonden precies overal wit-groene bordjes naar de vertrekplaats,maar uiteindelijk nog moeten zoeken
wegens waarschijnlijk er voorbijgereden(ze vallen te weinig op door die groene kleur),en zonder GPS even zoeken!
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Dik in orde mannen. Aangenaam bollend parcours, prima bevoorrading en gezellige après.
In de winter is't inderdaad wel wat anders om in jullie streek te komen rijden.
Tot volgende editie.
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

na de Hagelandse was dees idd zwaar genoeg, maar in de winter zal dit wel een lekker technisch baggerttke zijn, ga ik toch noteren voor winter!
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

na de Hagelandse was dees idd zwaar genoeg, maar in de winter zal dit wel een lekker technisch baggerttke zijn, ga ik toch noteren voor winter!

foto's staan op site?
Stoes
Mountainbiker

Post by Stoes »

DIK in orde zenne greenies.
tot de volgende.
Ramses
Mountainbiker

Post by Ramses »

Helemaal mee eens, schitterende organisatie, is toch een vaste sportieve waarde geworden in Klein Brabant. Verdient meer belangstelling/steun van plaatselijke pers en overheid.
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

Was weer mooie toer. Ons Charlotte had geen zin, dus moest ik alleen komen. Kon dan nog eens goe vlammen.

Weet iemand wanneer de foto's on-line komen. De site gechecked, maar staan (voorlopig) alleen de foto's van de wintereditie.
euvel
Mountainbiker

Post by euvel »

dank u om de tocht voorbij het stemkantoor van kalfort te laten passeren
als ge daar ne gansen dag moet zitten en de mtb'ers moet zien passeren, plezant zenne
daardoor dus ook veel spijt dat ik hem zo de eerste keer in 4 jaar heb moeten missen
Hookipa
Mountainbiker

Post by Hookipa »

euvel wrote:dank u om de tocht voorbij het stemkantoor van kalfort te laten passeren
als ge daar ne gansen dag moet zitten en de mtb'ers moet zien passeren, plezant zenne
daardoor dus ook veel spijt dat ik hem zo de eerste keer in 4 jaar heb moeten missen
Ik zeg altijd ge moet doen waar ge goed in zijt, bij mij is dat biken bij u is dat............
Greetzzzzzzzzzzzz, tot morgen 8) 8) 8)
Post Reply