Van Eyck Shop Aalst

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
Brainjumper
Mountainbiker

Post by Brainjumper »

Idem dito, geen klagen over vriendelijkheid en hulpvaardigheid van personeel in de winkel te Tessenderlo. Maar ja, Tessenderlo is Limburg eh en niet voor niks stond vroeger aan haar provinciegrenzen "De Limburgers heten u hartelijk welkom" of worden haar inwoners "Glimburgers" genoemd. :wink:
Van Aalst kan ik niet meespreken, want dat is te ver van mijn deur.
SPECI wrote:
kooler wrote:
Dus alles thuis bestellen, aan de kassa je nummer afgeven en het is dan goedkoper ? Wat een domme reden Dus met je domme muil voor de vitrines daar hangen kost je soms 30 euro meer . Maar enfin, als het zo is.....makkelijk hoe minder ik moet gebuik maken van hun boertige service hoe beter
enfin, iemand heeft het eindelijk durven zeggen. Ze mogen alles hebben tegen voordelige prijzen, maar hunne service trekt op niks en het humeur van hun verkopers is altijd beneden alle peil... om van de beleefdheid nog mar te zwijgen
awel eh toen ik daar geweest ben stond er een vrouw achter den toog boven en die was heel vriendelijk tegen mij :wink: ik heb er nog geen klachten over :roll:
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

over service gesproken, ze hebben mij vandaag opgebeld, ik mag mijne ciclomaster 436 morgen gaan afhalen :bounce: :bounce: :bounce:
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

Hunne website trekt op niet veel vind ik, in ieder geval heb ik er geen vertrouwen in om iets online te bestellen...maar de service in Tessenderlo heb ik geen klagen over...

Eric B
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

Van Aalst kan ik niet meespreken, want dat is te ver van mijn deur.
Een maand of drie geleden stond ik voor het raam een beetje te kijken :drunk: Toen ik naar binnen wou gaan kwam er een vrouw me zenuwachtig vertellen dat ik niet binnen mocht :evil: . er was naar het schijnt een (café)wielerploegsken zwaar aan het spenderen. TOEGANG GEWEIGERD zoals ze da bij ons noemen.

Is dat nu een goeie reden #-o ? T'is net of het is daar "10 om zien", ik ging die mannen daar niet om een handtekening vragen zulle.[-X

Maar enfin, leve de lage prijzen en hun altijd vriendelijke website =D>
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

een zadel voor €3.95 :-? http://www.bikegear.be/shop/catalog/pro ... cts_id/571

of ben ik verkeerd?
thunderbike
Mountainbiker

Post by thunderbike »

kent er iemand de juiste ligging van hun shop in tessenderlo
en de juiste openingsuren voor di en wo want hun contactpagina
werkt niet bij mij.
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

thunderbike wrote:kent er iemand de juiste ligging van hun shop in tessenderlo
en de juiste openingsuren voor di en wo want hun contactpagina
werkt niet bij mij.
Sparrenweg 98, 3980 Tessenderlo

Openingsuren
Maandag Gesloten
Dinsdag 10.00-12.00 13.00-18.30
Woensdag 10.00-12.00 13.00-18.30
Donderdag 10.00-12.00 13.00-18.30
Vrijdag 10.00-12.00 13.00-19.30
Zaterdag 10.00-17.00
Zondag Gesloten

reisweg (komende van de E313):
Neem afrit Meerhout.
Volg de N174 (Nieuwe baan) richting Laakdal
Deze weg moet je een dikke 5 km volgen (naam verandert in Sparrenweg) tot je op het tweede rond punt komt
Daar zie je Van Eyck schuin links voor je
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

heeft er hier iemand het email adres van Vaneyck??
ik zou namelijk graag willen weten of je een WH - M540 voorwiel apart kunt kopen, aangezien dat ik al een achterwiel heb
chip
Mountainbiker

mtb nieuws

Post by chip »

hoi iedereen

Zojuist de s510 van polar bestel bij van Eyck :lol: nu maar afwachten wanneer ze mij een bericht geven voor deze gaan af te halen.ik houd jullie wel op de hoogte 8) Want het is de eerste keer dat ik besteld via het web. #-o
Met vriendelijke groeten :wink:
chip
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

De eerste keer dat ik besteld via het web.
de eerste keer dat ik bestelde was op www.actionsports.de (rond de 350 euro), da was ook wel ff spannend afwachten. Sindsdien heb ik niets anders meer gedaan :bounce:
www.actionsports.de (3x)
www.bike2build.nl
http://www.bike-discount.de/start.asp?uin=1705642218 (onlangs nog een overstock Cube frame van 390 naar 140 euro ofzoiets, op een week stond het hier :wink: )

Allemaal zonder problemen en goede service. dus bij vaneyck zal da ook wel lukken zeker. Het voordeel nu is dat je eens ferm van uwen tak kunt gaan maken als het niet goed is :evil: :D
heeft er hier iemand het email adres van Vaneyck
info@bikegear.be

stond helemaal onderaan in het wit, pfff wie ziet da 8)
Post Reply