17/06/07 Kluisbergen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
- .::Andy::.
- Mountainbiker
Post by .::Andy::. »
ik ga er proberen te raken maar kan niets beloven, aangezien ik de dag ervoor meedoe aan de reuzen van Vlaanderen
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Jodelaitie & Kluisken :
Ik ga niet veel zitten zagen en klagen voor jullie tocht maar het enige wat jullie voor mij moeten doen is
Misschien een plaatsje bestellen op dat kerkhof waar we voorbijrijden de laatste kilometers.(Ge moogt de put al graven,als ge wilt.
Liefst naast Moustache)
Stel dat ik dan toch jullie tocht overleef,dan kunt ge beter nen bak extra blonde leffe bestellen want dan heb ik iets te vieren.
Zo'n vaart zal het wel niet lopen,zeker.Ben nog steeds van plan van de 50 te doen,had wel graag de 70 gedaan maar heeeeeeeeeeel op het gemak,maar dat zal niet gaan.(Moet in de namiddag nog een aflossingskoerske gaan rijden met enkele forummers)
Ik zal in ieder geval al opgewarmd zijn.
Moogt ge ook ietskes vroeger starten dan 8u of houden jullie stipt aan de inschrijvingsuren (betreft privéstukken e.d)
Ik ga niet veel zitten zagen en klagen voor jullie tocht maar het enige wat jullie voor mij moeten doen is
Misschien een plaatsje bestellen op dat kerkhof waar we voorbijrijden de laatste kilometers.(Ge moogt de put al graven,als ge wilt.
Stel dat ik dan toch jullie tocht overleef,dan kunt ge beter nen bak extra blonde leffe bestellen want dan heb ik iets te vieren.
Zo'n vaart zal het wel niet lopen,zeker.Ben nog steeds van plan van de 50 te doen,had wel graag de 70 gedaan maar heeeeeeeeeeel op het gemak,maar dat zal niet gaan.(Moet in de namiddag nog een aflossingskoerske gaan rijden met enkele forummers)
Ik zal in ieder geval al opgewarmd zijn.
Moogt ge ook ietskes vroeger starten dan 8u of houden jullie stipt aan de inschrijvingsuren (betreft privéstukken e.d)
- Moustache
- Kerstman
Dat is nu toch een van de weinige keren dat ik het zou aanvaarden om naast ne vent te liggen!!! Toch vereerd dat je op mij denkt als het einde nadertveeteeteetje wrote:Misschien een plaatsje bestellen op dat kerkhof waar we voorbijrijden de laatste kilometers.(Ge moogt de put al graven,als ge wilt.![]()
Liefst naast Moustache)
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Vorig jaar hebben we de deuren een half uur vroeger opengezet, omdat het zo warmveeteeteetje wrote:Jodelaitie & Kluisken :
Ik zal hier nog wel een postje doen.
Onze vrouwen verzorgen volledig de inschrijvingen,
Sommige boeren moeten ook nog hun stier van de weide doen .
Aquarius staat met een stand op de 1ste bevoorrading, maar ik vermoed wel dat die gasten vroeg zijn (als ze de weg vinden
Die 3 kapellekes
Vorig jaren gaven we de eerste deelnemers een zakje mee met een beetje vanalles.
Dit jaren houden we een gratis tombola met oa schoenen van Safety Jogger,broekzalf en dergelijke meer , vergeet dus niet te kijken aan den arrivée of je prijs hebt.
-
jacques
- Mountainbiker
ja naast Joost en Bjorn ( jodelaitie en kluisken ) is er af en toe ( enige weken voor onze TT) ook nog nen anderen ON2WHEELER op het forum.
Ik dus !!!
Vandaag een klein lusje bepijld, niets belangrijks, maar toch een 7 tal km.
Gedaan is gedaan.
Wat de tombola betreft krijgen we van SAFETY JOGGER , 40 flou vestjes, 20 petjes, 20 rugzakken en 10 complet ( 5 stuks) wieler uitrustingen.
Geen schoenen, wel die fiets kledij.
Dit omdat wij het gouden pakket kregen en dus extra verwent worden.
Van BODYSOL een 100 tal ( 250 cc ) douche gels.
Van X-free event ; Camel bags, fiets handschoenen, buffs ed.
Al bij al de moeite dus.
Ongeveer 1 op 4 deelnemers gaat met een kadoke naar huis.
Wat het parcours betreft ben ik tevreden.
Reeds voor de 7 de keer ligt dit in mijn verantwoordelijkheid en ik mag zeggen dat het dit jaar anders is, beter is, meer off road en iets minder hoogte meters kent.
Come and see 17 juin
Ik dus !!!
Vandaag een klein lusje bepijld, niets belangrijks, maar toch een 7 tal km.
Gedaan is gedaan.
Wat de tombola betreft krijgen we van SAFETY JOGGER , 40 flou vestjes, 20 petjes, 20 rugzakken en 10 complet ( 5 stuks) wieler uitrustingen.
Geen schoenen, wel die fiets kledij.
Dit omdat wij het gouden pakket kregen en dus extra verwent worden.
Van BODYSOL een 100 tal ( 250 cc ) douche gels.
Van X-free event ; Camel bags, fiets handschoenen, buffs ed.
Al bij al de moeite dus.
Ongeveer 1 op 4 deelnemers gaat met een kadoke naar huis.
Wat het parcours betreft ben ik tevreden.
Reeds voor de 7 de keer ligt dit in mijn verantwoordelijkheid en ik mag zeggen dat het dit jaar anders is, beter is, meer off road en iets minder hoogte meters kent.
Come and see 17 juin
Ik ben ier al heel aan het verlangen voor deze tt 
Die van vorig jaar was voor mij de mooiste tocht dak ooit al heb gereje
Alsk mag de 70 km doen van men pa doek de 70
Ma mijn pa is nie van de kwaadste ze ... Tis een toffe pa
Maarja, wezien wel ... Gegaat mij daar in ieder geval mogen verwelkomen
Kgaan mij wel beperke tot cola's (a)
Grtz tobi
Grtz tobi
Ik ben ier al heel aan het verlangen voor deze tt 
Kgaan mij wel beperke tot cola's (a)
Grtz tobi
Grtz tobi
- archie bunker
- Mountainbiker
Post by archie bunker »
Een tocht bij onze buren !
De Tower Bikers zullen ook deze keer met een delegatie aanwezig zijn op de beste zomertocht uit de streek.
De Tower Bikers zullen ook deze keer met een delegatie aanwezig zijn op de beste zomertocht uit de streek.