ik laat de regiotour links liggen en kom naar gullegem
als rasechte west-vlaming maar woonachtig te maarkedal doet het nog eens deugd om op onze west-vlaamse wegels te komen crossen
hoe zit het daar eigenlijk met de onweders ?
hier in maarkedal valt de regen met bakken uit de hemel
tot morgen rond 8 u start
09 en 10/06/07 Gullegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
herder pollie
- Mountainbiker
-
Horsepower
- Mountainbiker
Post by Horsepower »
Pfff, 'k zit klaar om te vertrekken naar Gullegem maar de regen valt hier met bakken uit de lucht. En 'k denk dat het nog een tijdje zal duren
. Dus toch nog efkes wachten om te vertrekken.
Mijne bike-zaterdag gaat toch niet in het water vallen hé
?
PS: Amai voor de mannen van de Regiotour als het ginder ook zulk hondeweer is
.
Groeten.
Horsepower
Mijne bike-zaterdag gaat toch niet in het water vallen hé
PS: Amai voor de mannen van de Regiotour als het ginder ook zulk hondeweer is
Groeten.
Horsepower
- nebraz
- Mountainbiker
Juist terug van Gulllegem (55km) Mooie snelle parcours die er overal goed berijdbaar bij lagen en gespaard gebleven van de regen.
T'was plezant om eens mee te rijden met de forumbikers. Een toffe bende waarvan sommigen bij meet af aan in de aanval gingen.
Ik ben na enkele km's in de achtervolging gegaan met de pa van Kenny. Bij de tweede bevoorrading nog enkele forumbikers gezien waarmee we samen naar de meet reden maar het klimmetje voor de watertoren van Gullegem heb ik dan toch nog het groepje uiteengetrokken.
T'was een plezante tocht en voor herhaling vatbaar. Na de tocht direct moeten vertrekken en niet veel meer kunnen napraten. (volgende keer beter)
De tocht zat goed ineen ondanks de beperkte mogelijkheden ginder. De bevoorradingen waren prima en ook hier heel vriendelijke organisatie.
goede bikewash en douches. Tot volgend jaar voor de 4de keer dan. Dank u wel Gullegem.

T'was plezant om eens mee te rijden met de forumbikers. Een toffe bende waarvan sommigen bij meet af aan in de aanval gingen.
Ik ben na enkele km's in de achtervolging gegaan met de pa van Kenny. Bij de tweede bevoorrading nog enkele forumbikers gezien waarmee we samen naar de meet reden maar het klimmetje voor de watertoren van Gullegem heb ik dan toch nog het groepje uiteengetrokken.
De tocht zat goed ineen ondanks de beperkte mogelijkheden ginder. De bevoorradingen waren prima en ook hier heel vriendelijke organisatie.
goede bikewash en douches. Tot volgend jaar voor de 4de keer dan. Dank u wel Gullegem.
Deze morgen om 8u40 vertrokken samen met de forumtrein waarbij we direct een duikrol mochten waarnemen op het bergske na de 1ste bocht :)
De sfeer zat er direct in en met zo'n grote bende rijden is verre van ideaal.
Plots zie ik 3 tal renners naar de kop gaan die duidelijk van plan waren om er een lap op te geven :)
Mij niet laten kennen en direct in de achtervolging. Eens uit het struikgewas heb ik het 3tal vervolledigd samen met 2 mede forumbikers.
De trein zat direct op cruisespeed en met een avs van 29 kregen we een eerste bevoorrading geschoteld.
Zeer vriendelijke service (een ex-marktkramer? :p) met alles erop en eraan.
Wat daarna volgde was nog wat het tempo opdrijven waarbij asfaltstukken voorbij vlogen.
Ikzelf zat continu achteraan te bengelen en had last met al die tempoversnellingen :)
Tijdens de 2de bevoorrading wat gras zitten uit mijn derri halen en plots was de trein foetsjie.
De achtervolging was tevergeefs als ge alleen moet opboxen tegen dit geweld. Op een iets trager tempo dan de tocht vervolledigd en nog eens serieus doorgetrokken op die heuvel nabij de watertoren.
Eens aangekomen in Gullegem opt gemakske de velo afgespoten.
Geen après voor mij aangezien ik voor de middag thuis moest zijn.
Gullegem: ik kom zeker terug.
De sfeer zat er direct in en met zo'n grote bende rijden is verre van ideaal.
Plots zie ik 3 tal renners naar de kop gaan die duidelijk van plan waren om er een lap op te geven :)
Mij niet laten kennen en direct in de achtervolging. Eens uit het struikgewas heb ik het 3tal vervolledigd samen met 2 mede forumbikers.
De trein zat direct op cruisespeed en met een avs van 29 kregen we een eerste bevoorrading geschoteld.
Zeer vriendelijke service (een ex-marktkramer? :p) met alles erop en eraan.
Wat daarna volgde was nog wat het tempo opdrijven waarbij asfaltstukken voorbij vlogen.
Ikzelf zat continu achteraan te bengelen en had last met al die tempoversnellingen :)
Tijdens de 2de bevoorrading wat gras zitten uit mijn derri halen en plots was de trein foetsjie.
De achtervolging was tevergeefs als ge alleen moet opboxen tegen dit geweld. Op een iets trager tempo dan de tocht vervolledigd en nog eens serieus doorgetrokken op die heuvel nabij de watertoren.
Eens aangekomen in Gullegem opt gemakske de velo afgespoten.
Geen après voor mij aangezien ik voor de middag thuis moest zijn.
Gullegem: ik kom zeker terug.