KCNC Ti Pro Lite / KCNC SC Pro Lite zadelpennen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Is dit aanbod nog geldig?Wacko007 wrote:Er is maar één lengte die ik kan bestellen (bij Verschueren in Sint-Niklaas, dus) en dat is de 350mm lengte.
De diameters zijn 27,2mm, 30,9mm en 31,6mm. De prijzen zijn respectievelijk €67, €70 en €73.
Als je er eentje overweegt aan te kopen. Zo snel mogelijk reageren! Eind deze week vertrek ik voor een lange tijd naar het buitenland!!! Graag heb ik ook al de betaling ontvangen voor ik een bestelling doe, dus twijfelaars zouden eigenlijk morgen of ten laatste overmorgen moeten beslissen...
Ook alle andere onderdelen van KCNC kan je bestellen!
Greetz,
Julien.
- Chimaera
- Mountainbiker
Ik bedoel dus de pen hé, de speedneedle heb ik al. Heeft verschueren al stock van kcnc of is alles nog op bestelling ?Chimaera wrote:Gaat deze pen samen met een Tune Speedneedle ? Heeft er iemand er al problemen mee ondervonden (80kg rijders). Ik kan deze nl. kopen voor een ongelofelijk scherpe prijs![]()
greetz