21/04/07 Peter van Petegem classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
trekske8500
Mountainbiker

keuze mtb-/koersfiets op van peteghem classic?

Post by trekske8500 »

graag had ik de mening van kenners: in de aanloop naar lcmt (17-20 mei;= 4-daagse mtb in de Ardennen), wat is het best: 70km mbt + 40km huiswaarts op mtb, of, 115/140 km koersfiets en 40km huiswaarts op koersfiets???
bonachi
Mountainbiker

Post by bonachi »

Ik heb mij reeds ingeschreven op 4 april en heb nog geen bevestigingsmail of bevestiging per post ontvangen. :( Mijn pa is een week na mij ingeschreven en hij heeft enkel de bevestigingsmail ontvangen.
Vandaag ook nog niets in de post terug gevonden.
Voor de zekerheid heb ik een mailtje gestuurd naar de organisatie.
Zijn er nog die nog geen bericht ontvangen hebben na inschrijving?
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Ik heb mij van de eerste dagen ingeschreven en de Eurootjes overgemaakt maar ook pas eergisteren een bericht ontvangen dat ze de centjes ontvangen hebben. Ik meen mij ook te herinneren dat dat vorig jaar ook op het laatste moment was, soms nogal vervelend zeker als je ziet dat je tijdig hebt betaald. Indien je niets ontvangt ga dan gewoon met een kopietje van uw rekening afschrift als bewijs. Ik heb dat ook al wel eens ergens moeten toepassen en dat levert geen problemen.
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

weet er al iemand iets meer vd richting vh parcours vd 70 km MTB?
ik heb namelijk niet de tijd om de 70 volledig te doen, en 30 is zo heel weinig.
Ik denk om met de fiets naar de start te rijden en onderweg af te haken als ze richting maarkedal ronse horebeke of zo gaan.
Als je wat weet of pijltjes ziet: please... [-o<
voor de wegrit zijn ze al goed bezig met gele bollen en witte pijlen te verven
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Bonachi, ik ben ook reeds enkele weken ingeschreven en ontving nog steeds geen bevestiging van de organisatie. Mijn overschrijving printte ik reeds uit als bewijs. We zullen wel zien...misschien komt er morgen of vrijdag nog een bevestiging. :roll:
.::Andy::.
Mountainbiker

Post by .::Andy::. »

er wordt nog een pakket opgestuurd ook zeker ?
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

Ik en mijn broer (petanker) gaan ook meedoen voor de 70 km mtb. Op hun website stond da ze maandag gingen mailen en alles opsturen. Dus ik denk dat alles morgen wel in de bus zal liggen. Hopelijk.

Gisteren de blauwe route (80km) van de ronde van vlaanderenroute als training en amai, de paddestraat omhoog en de kerkgate omhoog, da is toch wel lastige koek op den duur. Op het einde 120 km, dus die 70 moe wel lukken. Lang stilgelegen wegens en blokkage in de onderrug, maar we'll be back to ride on the track.

Tot zaterdag.
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

.::Andy::. wrote:er wordt nog een pakket opgestuurd ook zeker ?
Als ik mij niet vergis kregen we dat vorige jaren terplaatse.
.::Andy::.
Mountainbiker

Post by .::Andy::. »

awel omdat er in mijn mail het volgende stond:

Beste deelnemer,

Op 21-03-2007 schreef u zich in voor de Peter Van Petegem Classic van zaterdag 21 april 2007.
Deze mail is om u te melden dat we uw betaling succesvol hebben ontvangen!

Uw kaart wordt per post verstuurd naar het adres dat u opgaf bij de inschrijving. Er zal op de classic een T-shirt met maat "Large L" klaarliggen.

Tot 21 april!

De organisatoren
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Deelnemingskaart zat deze morgen in de bus met de nodige afscheurstrookjes voor de pakketjes.
Post Reply