Waar kan je die BBB blokjes voor formula kopen? Ik ben van boortmeerbeek en ben dringend op zoek naar blokjes daar ik vandaag mijn blokjes helemaal heb opgereden en ik ga met de fiets werken dus...
Omgeving Mechelen, Antwerpen,...as iemand weet waar ik er kan kopen...
Ride on
De beste remblokken! (schijfrem)
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- TitaTovenaar
- Mountainbiker
Post by TitaTovenaar »
Mijn zijn bijna versleten.
Nog geen nieuwe blokjes moeten steken. Daarom weet ik het niet
welke raden jullie mij aan?
Formula oro K18
"op mountainbike.nl staat dat je op ebay.fr (frankrijk) goedkoopst kan vinden"
Nog geen nieuwe blokjes moeten steken. Daarom weet ik het niet
welke raden jullie mij aan?
Formula oro K18
"op mountainbike.nl staat dat je op ebay.fr (frankrijk) goedkoopst kan vinden"
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
Ik rij niets anders dan met Swisstop remblokken,vindt het de beste remblokken die er zijn.
Rij al in de hayes met swisstop remblokken voor 2 jaar en nog geen tekenen van dat ze op zijn en heb er rondt de 4000km mee gereden
.
Ik rij sinds februarie met de The one remmen van Formula en deed het eerste met de origionele blokken naar 2 setjes die snel opwaren door het remmen,Swisstop remblokken erin gedaan en boem een hele verbetering over de formula remblokken
krachtiger,meer modulatie en een veel langere levensduur en rij er al 3 maand mee zonder enig problemen.
Plus en min punten
+ verbeterde remkracht
+ meer modulatie
+ perfect voor alle omstandigheden
+ langere levensduur
min punt
prijs
Rij al in de hayes met swisstop remblokken voor 2 jaar en nog geen tekenen van dat ze op zijn en heb er rondt de 4000km mee gereden
Ik rij sinds februarie met de The one remmen van Formula en deed het eerste met de origionele blokken naar 2 setjes die snel opwaren door het remmen,Swisstop remblokken erin gedaan en boem een hele verbetering over de formula remblokken
krachtiger,meer modulatie en een veel langere levensduur en rij er al 3 maand mee zonder enig problemen.
Plus en min punten
+ verbeterde remkracht
+ meer modulatie
+ perfect voor alle omstandigheden
+ langere levensduur
min punt
prijs