16/09/2007 Grand Raid Godefroy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Een kollega van mij heeft een tocket over voor de 130K.
Ik heb hem op deze thread attent gemaakt.
dixties
Mountainbiker

Post by dixties »

Z-Blocker wrote:
cyclon wrote:mocht iemand zich dit afvragen: je kunt zaterdag tot 21.00 uur je nummerplaat afhalen in de tent
Ik hoop dat je s'morgens je plaat ook kan afhalen?

Z.
Heb vorig jaar mijn plaat ook 's morgends afgehaald een half uurtje voor vertrek.
Wel je nummer niet vergeten mee te nemen,heb het mijne afgeprint voor de zekerheid.
apk-kis-mtbteam
Mountainbiker

Post by apk-kis-mtbteam »

dixties wrote:
Z-Blocker wrote:
cyclon wrote:mocht iemand zich dit afvragen: je kunt zaterdag tot 21.00 uur je nummerplaat afhalen in de tent
Ik hoop dat je s'morgens je plaat ook kan afhalen?

Z.
Heb vorig jaar mijn plaat ook 's morgends afgehaald een half uurtje voor vertrek.
Wel je nummer niet vergeten mee te nemen,heb het mijne afgeprint voor de zekerheid.
Ik heb bevestiging gekregen dat ge uw nummer smorgens vanaf 6u30 kunt afhalen op zondag.
Groeten

http://www.apk-kis-mtbteam.be
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Iemand een adres voor de GPS?
Vind niet dadelijk iets terug op de homepage.
dixties
Mountainbiker

Post by dixties »

kawa wrote:Iemand een adres voor de GPS?
Het adres is Boulevard Heynen -Bouillon :wink:
dixties
Mountainbiker

Post by dixties »

dixties wrote:
kawa wrote:Iemand een adres voor de GPS?
Het adres is Boulevard Heynen -Bouillon :wink:
Sorry voor de verkeerde straat maar vorig jaar was het daar en heb ik ook even moeten zoelken vandaag.
Toch nog op tijd gestart en het was een leukere 90 km dan vorig jaar(bij mij 86km) meer singletracks en doordat de toer terug in de richting van de vaste toer ging heb ik bijna niet moeten stappen,wel trager dan vorig jaar met 6u.04min bew.gem. maar eens zo leuk :lol:
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

Ik vond het ook een toffe tocht. Heb de 70km overleefd. Heb alles op het gemakje gereden bijna 6 uur gefietst. Wilde me zeker niet kapotrijden omdat erna nog een autorit van 200km op het programma stond.

Zeer tof parcours, lekkere singletracks, leuke technische stukken, ook een zeer goede afwisseling.

enkel de berg waar je tevoet over moest (trapjes en dergelijke) vond ik er teveel aan, dit was niet echt mountainbike he. Het was meer een vorm van Nordic Walking maar dan met een fiets ipv met skistokken. Deze berg kwam als je het smalle bruggetje over de Semois over was.
hulle
Mountainbiker

Post by hulle »

Wat een zalig weertje vandaag,om u eens goed kapot te rijden!!!!! 8) 8) [-o<
Over heel de lijn kan ik wel zeggen dat het een leuke,zware marathon was.
Dan spreek ik hier over de 90km.
Wel heb ik bij mezelf en mijn collega bikers wel veel vragen gesteld over
het nut van niet met bike te berijden paden en daarom dat geregeld afstappen.Wat soms leid tot heel gevaarlijke situaties voor sommige
bikers die het wel proberen en zwaar ten val komen. :evil: :evil:
Heb het live zien gebeuren en moest weggevoerd worden.
Aandachtspunt voor de volgende. [-o< [-o< [-o<
bikeraf
Mountainbiker

Post by bikeraf »

aresius wrote:Ik vond het ook een toffe tocht. Heb de 70km overleefd. Heb alles op het gemakje gereden bijna 6 uur gefietst. Wilde me zeker niet kapotrijden omdat erna nog een autorit van 200km op het programma stond.

Zeer tof parcours, lekkere singletracks, leuke technische stukken, ook een zeer goede afwisseling.

enkel de berg waar je tevoet over moest (trapjes en dergelijke) vond ik er teveel aan, dit was niet echt mountainbike he. Het was meer een vorm van Nordic Walking maar dan met een fiets ipv met skistokken. Deze berg kwam als je het smalle bruggetje over de Semois over was.
deze bergen zijn de "cretes van frahan", en zeer mooi wandeling te voet maar toch een beetje te hard met de fietsen :-D . er is enkelen meter beneden en zeer leuk singletrack, maar niet officieel, en dus niet mogelijk om op deze met de GRG te gaan

anders zeer mooie week end (tijd is voor iets 8) , en ik denk dat de meeste deelnemer blij zijn met de nieuw stukken die laten wel zien de potentieel van onze mooie streek. er is nog veel andere oplossingen voor de volgende jaren ....
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

dus de liefhebbers van technische trackskes zijn aan hun trekken gekomen. :wink:
Post Reply