ben van de andere kant van belgie, het "schone" ieper
die yaabaa heb ik van ebay,veel geluk gehad
maar anders moet je eens bij kenny belaey checken ,hij verkoopt monty
kenny@belaey-trials.be
YAABAA 499 trialbike
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- EL_NOPPES
- Mountainbiker
juist een massale enorme superduperfantastische beweging gedaan die resulteerde in een norme klets!
gevolg :
zus in paniek omdat mijn pols enorm opengeschaafd is en bloed
drie enorme gaten in mijn rug ,en wss een spier die deze avond terug op zijn plaats zal moeten springen
ik van de ene betonblok naar de andere en wou eerst mijn voorwiel plaatsen, op voorwiel steunen en dan m'n voorwiel vooruit steken en dan op m'n achterwiel staan erop,is waarschijnlijk al de duizendste keer dat ik deze move doe, nu heeft m'n voorwiel gewoon in plaats van op die betonblok ertegen geknald en ik erover en ben ik met mijn pols op die beton geschoven en met mijn rug in een doornstruik
gevolg :
zus in paniek omdat mijn pols enorm opengeschaafd is en bloed
drie enorme gaten in mijn rug ,en wss een spier die deze avond terug op zijn plaats zal moeten springen
ik van de ene betonblok naar de andere en wou eerst mijn voorwiel plaatsen, op voorwiel steunen en dan m'n voorwiel vooruit steken en dan op m'n achterwiel staan erop,is waarschijnlijk al de duizendste keer dat ik deze move doe, nu heeft m'n voorwiel gewoon in plaats van op die betonblok ertegen geknald en ik erover en ben ik met mijn pols op die beton geschoven en met mijn rug in een doornstruik
- Funny Biker
- Mountainbiker
Post by Funny Biker »
dat teveel aan zonlicht geeft nog een cool effect, tis alsof je in de hemel zit te springen