25/02/07 MOL-WEZEL - 16de Wezelse MTB-tocht (Fiets Promo)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik denk 1 van de 3 die nog eens begonnen waren aan de witte bollen lus.daelman wrote:dieje met een stuur van +- 68centimeter.maltje wrote:XC-SjoerieMoerie wrote: Tjien.. ik was op de meeting in weelde mss laat da een belletje rinkeleTja wie van de 20 he?
Ge zult waarschijnlijk veel te snel gereden hebben,dan kan ik ni volge zenne.
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
En na die Tongerlo doen we nog effe ne " slingeltrack "Willy D wrote:tot de zondagk'ga ook nog eens afkomen, genieten van de km's lange singletracks en nen tongerlo
-
KoenGinderbuiten
- Mountainbiker
Post by KoenGinderbuiten »
Er is blijkbaar een serieus stuk bijgevoegd aan de tocht!! Ik ben benieuwd.
Gisteren nog even de benen losgereden op stukken van het parcours (ik ben uit de streek) en nergens een takje op de weg of een overhangend obstakel te bespeueren: een echte snelweg. Nu al een dikke proficiat aan de organisatoren en de 'pistepreparators' !!
Kunnen we ook dit jaar na de Tongerlo ook nog genieten van een lekker bakje frit ?
Gisteren nog even de benen losgereden op stukken van het parcours (ik ben uit de streek) en nergens een takje op de weg of een overhangend obstakel te bespeueren: een echte snelweg. Nu al een dikke proficiat aan de organisatoren en de 'pistepreparators' !!
Kunnen we ook dit jaar na de Tongerlo ook nog genieten van een lekker bakje frit ?
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
De buddybikers van evergem komen ook naar MOL WEZEL.
iS VOOR ONS EEN 1U45M RIJDEN MAAR IS DE MOEIte waard.
Tt zondag en hopelijk nie te veel regen !!
Groetjes
iS VOOR ONS EEN 1U45M RIJDEN MAAR IS DE MOEIte waard.
Tt zondag en hopelijk nie te veel regen !!
Groetjes