Zoals verwacht, het was weer subliem. Dik in orde met vette singletracks en natuurlijk onze goede oude terrill. Vond het wel eens anders dan vorige keer om hem niet gewoon te beklimmen en af te rijden. Bij momenten schitterend uitzicht.
Ah ja, de strandjanetten die dachten vanmorgen, ik blijf maar liggen, want de boompjes bewegen te hard naar mijn goesting, bijten serieus in het stof, want het was wel degelijk een toerke van formaat.
tot de volgende
21/01/2007 GENK Kattevenia
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
- teamspirit
- Mountainbiker
Post by teamspirit »
vond het ook dik in orde!!! zelfs lekkere soep aan de bevoorrading
!!!
alleen zouden de laatste lus van 9km mogen skippen en iets anders bedenken...van deze redelijk saai (klein detail).
maar ben volgend jaar zeker terug van de partij!
alleen zouden de laatste lus van 9km mogen skippen en iets anders bedenken...van deze redelijk saai (klein detail).
maar ben volgend jaar zeker terug van de partij!
-
Den jjag
- Mountainbiker
Dit was de eerste keer dat we deze specifieke TT reden, en ik moet zeggen het is zeer goed meegevallen. Veel nieuwe onbekende stukken gereden. In't begin wat modder maar het viel nog goed te berijden. Ook den terril viel mee. Wel wa wind op den top. Laatste kilometers was't voor mij nog vrij zwaar, TT van gisteren (Meeuwen) nog in de benen
.
Afwezigen hadden zeker ongelijk he Bertje B..... .
Cijfertjes: avs:18,7 44km. 287 hoogtemeters 44,5 max
Afwezigen hadden zeker ongelijk he Bertje B..... .
Cijfertjes: avs:18,7 44km. 287 hoogtemeters 44,5 max
-
Lucky22
- Mountainbiker
- Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)
vandaag ook met het vrouwtje afgezakt van Brussel naar Genk. Was weer ongeloofelijk de moeite! Deze tocht was nog beter dan diegene in November (vanwege leuke afdalingkjes op de singletracks en veel boomwortels + iets meer technisch) : we denken zelfs dat dit tot nu toe de beste TT is welke we gereden hebben. Ik vind deze persoonlijk leuker dan de bloso routes te Overijse of Herentals. Jullie hebben wel chance met zoveel leuke singletracks in jullie buurt.
Bevoorrading was ook top in zeer tof kader.
Terril lag er inderdaad goed bij en viel qua inspanning zeer goed mee : mijn vrouw was zelfs wat teleurgesteld dat het "dat maar was" maar waarschijnlijk zijn de moeilijkste stukken niet benut geweest.
De lus van de laatste 9 km vonden wij persoonlijk wel zeer leuk : mijn vrouw kon wat aan haar techniek schaven en ik kon wat spelen.
Aan de organisatie : prachtige tocht en knap georganiseerd! Volgend jaar gewoon niets veranderen! We komen zeker terug. En inderdaad zou leuk zijn om deze toch ook eens in de zomer te rijden.
@ Johnny De Wit : ik vrees dat we u gezien hebben langs de kant : vermits je goedendag zei leek het ons of alles in orde was en zijn we zonder stoppen doorgereden
: waarschijnlijk was het misschien ook maar pas gebeurd? Volgende keer geen goedendag zeggen
dan stoppen we zeker (of zal ik steeds zelf vragen of ik kan helpen
). Ik had ook een kettingpons mee 
Bevoorrading was ook top in zeer tof kader.
Terril lag er inderdaad goed bij en viel qua inspanning zeer goed mee : mijn vrouw was zelfs wat teleurgesteld dat het "dat maar was" maar waarschijnlijk zijn de moeilijkste stukken niet benut geweest.
De lus van de laatste 9 km vonden wij persoonlijk wel zeer leuk : mijn vrouw kon wat aan haar techniek schaven en ik kon wat spelen.
Aan de organisatie : prachtige tocht en knap georganiseerd! Volgend jaar gewoon niets veranderen! We komen zeker terug. En inderdaad zou leuk zijn om deze toch ook eens in de zomer te rijden.
@ Johnny De Wit : ik vrees dat we u gezien hebben langs de kant : vermits je goedendag zei leek het ons of alles in orde was en zijn we zonder stoppen doorgereden
- den blitze
- Mountainbiker
Post by den blitze »
Vanochtend vroeg ,nog half donker winderig en regen ,samen met seacat vertrokken. Na 5 km al voor de 2x de weg kwijt. Afpijling weggevlogen of door vandalen verwijderd en plots stonden we al aan de bevoorrading van de 20 km. Gelukkig heeft die brave motorrijder van de organisatie ons teruggebracht waar we de splitsing voor de 34 km terug konden oppikken. Uiteindelijk een 40 tal leuke km gereden.
Dank u motorrijder
Dank u motorrijder
hey,
deze morgen met regen vertrokken en na 5km die kleine onduidelijke pijltjes gemist met splitsing , we zaten op de 20km ipv 34km
onderweg een zeer vriendelijk motard tegengekomen die rondreed
om pijltjes terug in orde bregen heeft ons terug op het goede spoor gezet
dank u wel
voor de rest een mooie tocht zeker als het de eerste
keer is dat je op mijn terill komt toffe beklimming
twas eens de moeite om er een uurtje met de wagen voor te bollen
mvg
deze morgen met regen vertrokken en na 5km die kleine onduidelijke pijltjes gemist met splitsing , we zaten op de 20km ipv 34km
onderweg een zeer vriendelijk motard tegengekomen die rondreed
om pijltjes terug in orde bregen heeft ons terug op het goede spoor gezet
dank u wel
keer is dat je op mijn terill komt toffe beklimming
twas eens de moeite om er een uurtje met de wagen voor te bollen
mvg
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Als ge iemand weet met een bike zonder zadeltasje, verloren in Genk op 21/1/2007... Call me!
Toertocht in Genk
Ondanks het natte weer was de toertocht in Genk een geweldige belevenis.
Het parcours, de afpijling, de kilometeraanduiding, de bevoorrading, de afspuitstand, de sfeer
(er was zelfs muziek buiten), was zeer goed.
Het vele werk geleverd door de organisatoren is niet voor niets geweest.
Voor mij 100% geslaagd.
=D>
Het parcours, de afpijling, de kilometeraanduiding, de bevoorrading, de afspuitstand, de sfeer
(er was zelfs muziek buiten), was zeer goed.
Het vele werk geleverd door de organisatoren is niet voor niets geweest.
Voor mij 100% geslaagd.
=D>