VISA Chrono Challenge 2007 ?

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply

Vond jij dit vorig jaar een leuk initiatief?

Ja
45
87%
Neen
7
13%

Total votes: 52

Martijn
Mountainbiker

Post by Martijn »

Is er ook een soort van algemene inschrijving voor de Visa Chronochallenge op zich, of werkt het gewoon met inschrijvingen per chronorit?
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

The Raceface wrote:Vind ik, waarom nu gewoon niet de categoriën nemen die er zijn ttz

De jongerencat en dan elite z contract, master A, Master B en Funklasse A voor de vergunninghouders en Funklasse B voor de dagvergunningen.

Maar ja, voor de bond zal het dan misschien een paar jaren duren vooraleer ze een klassement kunnen opmaken.
Da zou wel ideaal zijn hoor!
Maar ja wie zal het melden aan de bond, beter wie van de bond zal er voor zorgen dat het zo komt.
stevens racing
Mountainbiker

Post by stevens racing »

Martijn wrote:Is er ook een soort van algemene inschrijving voor de Visa Chronochallenge op zich, of werkt het gewoon met inschrijvingen per chronorit?
inschrijvingen zijn altijd per chronorit :wink:
den dirk
Mountainbiker

Post by den dirk »

The Raceface wrote:Vind ik, waarom nu gewoon niet de categoriën nemen die er zijn ttz

De jongerencat en dan elite z contract, master A, Master B en Funklasse A voor de vergunninghouders en Funklasse B voor de dagvergunningen.

Maar ja, voor de bond zal het dan misschien een paar jaren duren vooraleer ze een klassement kunnen opmaken.
Als ge weet dat bij sommige chrono's slechts een 50-tal ingeschreven deelnemers zijn zal je wel begrijpen dat deze in geen zeven categorieën kunnen ingedeeld worden. Trouwens vond ik verleden jaar de uitslagen telkens vroeg on-line terug te vinden. Maar sommigen maken er blijkbaar hun hobby van voor hun ongenoegen op de bond te schieten. Verleden jaar tijdens onze Heuvellandcross ook meegemaakt dat personen als enkeling in categorie willen deelnemen om gegarandeerd prijs te hebben en als da niet kon begonnen ze dan efkens de boel op stelten zetten.
Frustie Dtr
Mountainbiker

Post by Frustie Dtr »

Maandag 09.04.07 is het zo ver - de eerste Chrono te Zillebeke (W.Vl.)

Voetbalterrein SK Zillebeke, Zandvoordsestraat - Zillebeke
Inschrijvingen en start van 8u00 tot 11u00
Afstand : 50 km
Info : 057/201803
e-mail : Bernard.sohier@pandora.be

Heb vernomen dat het parcours iets gewijzigd is.
frustie TB
Mountainbiker

Post by frustie TB »

Maandag gaan we er een lap op geven
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Iemand ervaring met Zillebeke van vorig jaar ??
frustie TB
Mountainbiker

Post by frustie TB »

moonrider wrote:Iemand ervaring met Zillebeke van vorig jaar ??
ja,
frustie dtr heeft vorig jaar meegereden
Duboisbiking
Mountainbiker

Een rondje crossterrein voor niets.

Post by Duboisbiking »

Heb vanmorgen de crono gereden in zillebeke, lag er zeer hard bij, al bij al goed gereden. 1 ding vindt ik zeer jammer, ik reed crono en op het crossterrein moesten wij rijden waar de moto's rondrijden, zo'n 5 minuten en dan hoor je achteraf dat we deze niet opmoesten. Hier was wel een bevoorading waarom zegt niemand daar iets van de organisatie, en de pijl was spoorloos. Ook de aankomst lag er een beetje gevaarlijk bij, reed bijna pardoes op ene in de laatste bocht. anders was alles ok, de controle posten waren goed opgesteld. een 198 starters voor de crono niet slecht. Volgend jaar ben ik er terug.[/b]
moonrider
Mountainbiker

Re: Een rondje crossterrein voor niets.

Post by moonrider »

Duboisbiking wrote:Heb vanmorgen de crono gereden in zillebeke, lag er zeer hard bij, al bij al goed gereden. 1 ding vindt ik zeer jammer, ik reed crono en op het crossterrein moesten wij rijden waar de moto's rondrijden, zo'n 5 minuten en dan hoor je achteraf dat we deze niet opmoesten. Hier was wel een bevoorading waarom zegt niemand daar iets van de organisatie, en de pijl was spoorloos. Ook de aankomst lag er een beetje gevaarlijk bij, reed bijna pardoes op ene in de laatste bocht. anders was alles ok, de controle posten waren goed opgesteld. een 198 starters voor de crono niet slecht. Volgend jaar ben ik er terug.[/b]
Vond het ook klote van da crossparcours , dat was niet goed georganiseerd daar in alle geval , er was daar idd een bevoorrading vlakbij , dus .
Volgend jaar wel terug :wink:
Post Reply