21/01/2007 - KLERKEN (Heuveltjes van Erika)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

grote plateau wrote:De kogel is door de Klerk [-o< ;ik kom terug af naar hier.Heb mij hier vorig jaar goed geamuseerd op een redelijk lastig toerke. :bounce:
't zal wel met kleine oogskes zijn....... #-o
Hebben wij die al anders gezien #-o #-o :P :P
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

K' Zou hem ook heel graag rijden, maar die oogskes... #-o Starten om 11 uur ??? :roll: Frietjes onderweg ??? :roll: GP en VTT'tje, we spreken wel af... :-D
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Allez,da forumtreintje lijkt toch stilaan vorm te krijgen.

Alleen het vertrekuur vanuit de "statie" kan nog wat vertraging opleveren.

Wil overigens nog even zeggen dat dit echt wel een mooi tochtje is met vele pivéstukken en stukken waar je anders niet passert,ook de nijdige "heuveltjes" van Erika kunnen hier best wel doorwegen.

Onderschat hem zeker niet!!!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

veeteeteetje wrote:Allez,da forumtreintje lijkt toch stilaan vorm te krijgen.
Ik zal dan maar volgwagen spelen zeker.

Ik herinner me van vorig jaar vooral veel zware (modder)stroken (mijn ketting was er zelfs eens vangevlogen en helemaal rond de schakels gedraaid, nogal wat afgevloekt toen) en enkele venijnige hellingen die je op het laatste helemaal de strot afsneden. M.a.w. we komen zeker terug, weer of geen weer, ongeacht de grootte van de ogen.
l200
Mountainbiker

Post by l200 »

ik kom ook af,als stadenaar mag ik deze niet laten liggen
de zoate
Mountainbiker

Post by de zoate »

grote plateau wrote:De kogel is door de Klerk [-o< ;ik kom terug af naar hier.Heb mij hier vorig jaar goed geamuseerd op een redelijk lastig toerke. :bounce:
't zal wel met kleine oogskes zijn....... #-o
't is betre ne kogle deur de k(l)erke dan deur joene platteau, oek da meuge zeggn

en oe klindre d'oogskes oe mindre da je goat zien

allé tamusement zundaoge, 'k goa der wok noartoe
T@D@P-cycler
Mountainbiker

Post by T@D@P-cycler »

hoe laat start het forumtreintje dan ?
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

T@D@P-cycler wrote:hoe laat start het forumtreintje dan ?

ik denk dat we dat zaterdagnacht nog moeten vastleggen;dus vroeg zal het deze keer niet zijn. #-o #-o #-o
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

° Grote omloop van Erika definitief uitgepijld op 48 km. Na een wolkbreuk deze namiddag toch nog enkele kleine wijzigingen aangebracht, wat resulteert in een definitief aantal van 37 off-road stroken : 18 voor de eerste bevoorrading (na 21 km), en 19 (waarbij we klein bos + groot bos Houthulst als één zone beschouwen, gezien het toch enkel de baan dwarsen is) nà de eerste bevoorrading.
Bevoorradingspost twee (na 35 km) is in tegenstelling tot vorig jaar, nu ook overdekt. Dus beide bevoorradingen bevinden zich "in 't droge". Je weet maar nooit dat het een vlaagske doet, zondag :wink:
De kasseien van de Steenstraat worden dit keer bergopwaarts aangepakt, doch niet over de volledige lengte.
° De middelste omloop (37 km) neemt de Steenstraat in dalende richting, doch ook niet over de volledige lengte. Deze omloop gaat 28 keer off-road.
° De kleinste tocht (24 km) neemt onderweg 19 off-road stroken mee.

° Voor de grote omloop zijn er onderweg ook tien klimstroken afgenummerd (vijf road , en vijf deels road/deels off-road) . Een tip : klimstroken nrs. 10, 7, 5(die is verdeeld over 2 road -en 4 off-road-stroken klimwerk), 4 en 3 vooral niet onderschatten ! ! Erika's heuveltjes zijn aantrekkelijk, maar ongenadig voor wie ze niet met het nodige respect behandelt...
Master K
Mountainbiker

Post by Master K »

Big One wrote:
Master K wrote:Vorig jaar ben ik er niet geraakt daar in Klerken. Mijn bikepartner wist echter niets anders dan goeds te vertellen over deze tocht vandaar dat we dit jaar zeker opnieuw aanwezig zullen zijn.
idd, k'hoop wel da we den bike gerepareerd krijgen tegen volgend weekend. We kunnen ons dan misschien ook eens aan den forumtafel voegen.
Het ziet er alvast al beter uit voor de bikes. Hopelijk valt het weer nog een beetje mee want vandaag wordt ge zo van je bike geblazen...
Post Reply