I see you saturday hoop ik !baezie wrote:deze middag op een deel van het parkoers terechtgekomen ,vanaf het muziekbos tot in schorisse.En was overal goed berijdbaar, wel lastige streek,maar een zeer mooie streek om te mtbiken met zijn kleine wegeltjes en paadjes in de boskes,
i see you sunday,greets
http://www.bloggen.be/flandriennico
30/12/2006 Leupegem ( Oudenaarde )
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Zal moeten forfait geven
Morgen gans de dag seingever op de noordzee cyclocross in Middelkerke en achteraf nog een eiondeloze top 100 fuif in mijn stamcafé
Als ik fris oudejaar zal willen vieren zal ik best mijn kat sturen en in mijn bedje blijven liggen
gasten geniet ervan zal aan jullie denken
Morgen gans de dag seingever op de noordzee cyclocross in Middelkerke en achteraf nog een eiondeloze top 100 fuif in mijn stamcafé
Als ik fris oudejaar zal willen vieren zal ik best mijn kat sturen en in mijn bedje blijven liggen
gasten geniet ervan zal aan jullie denken
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Eventjes op het kaartje gekeken, van de oraniserende club,voor het parcours te volgen,en lijkt mij toch vrij veel road te zijn?
Ben nog aan het twijfelen tussen deze en Brugge!
Wie overtuigd me hier te komen voor mijn laatste van het seisoen?
Awel zwiebertje,zwiebertje wrote:Eventjes op het kaartje gekeken, van de oraniserende club,voor het parcours te volgen,en lijkt mij toch vrij veel road te zijn?
Ik zou niet twijfelen! Ik heb vorig jaar Assebroek gedaan en dit was toch wel de minste rit van alle Brugse. We kregen heel veel baan te verwerken én bijna geen bos én ijskoude douches! Je hebt wel gelijk dat Leupegem ook veel baan bevat, maar je hebt toch wel de hoogtemeters en de vergezichten he (tussen de regendruppeltjes in
We zullen dan ook nog kunnen klinken op het nieuwe jaar he, alhoewel dat ik vroeg thuis zal moeten zijn!!!
Mijn start is voorzien rond 8u30.
Tot dan?!
Kijk eens naar de foto's en laat je overtuigen! Dit moment vh jaar mogen ze in de vlaamse ardennen geen tochten inrichten met superveel offroad, want anders wordt het bij de minste regenval gewoon een wandeltocht door den "trut"zwiebertje wrote:Eventjes op het kaartje gekeken, van de oraniserende club,voor het parcours te volgen,en lijkt mij toch vrij veel road te zijn?
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Zal bij momenten toch wel een weertje zijn met hoog Flandriengehalte...
Meteoklima ZA 30/12/06
Max. temperatuur (°C) 8.7 Tamelijk hoog
Min. temperatuur (°C) 4.6 Tamelijk hoog
Neerslaghoev. (mm) 13.1 Veel
ev. aard of oorzaak regen/wind
Neerslagkans (%) 75 Groot
Gem. % rel. vocht. 90 Normaal
Bewolkingsgraad (%) 91 Zwaar bewolkt
Zonneschijnduur 0 u 44 min
Straling (J/cm²) 177
(globale) Normaal
Windrichting ZW
Windkracht (km/u) 33 Vrij krachtig
Luchtdruk (hPa) 1017.7 Normaal
Min. temp. (°C) 2.2 aan de grond
Variabiliteitsindex 10.8 Betrouwbaar
Meteoklima ZA 30/12/06
Max. temperatuur (°C) 8.7 Tamelijk hoog
Min. temperatuur (°C) 4.6 Tamelijk hoog
Neerslaghoev. (mm) 13.1 Veel
ev. aard of oorzaak regen/wind
Neerslagkans (%) 75 Groot
Gem. % rel. vocht. 90 Normaal
Bewolkingsgraad (%) 91 Zwaar bewolkt
Zonneschijnduur 0 u 44 min
Straling (J/cm²) 177
(globale) Normaal
Windrichting ZW
Windkracht (km/u) 33 Vrij krachtig
Luchtdruk (hPa) 1017.7 Normaal
Min. temp. (°C) 2.2 aan de grond
Variabiliteitsindex 10.8 Betrouwbaar
- Joep Meloen
- Mountainbiker
Post by Joep Meloen »
Zal er normaalgezien ook bij zijn!! Waarschijnlijk maar met twee van ons bende maar heb wel het geluk dat het onze kopman
is.
Het zal dus een goeie training worden denk ik, hopelijk is het weer een beetje van goeie wil.

Het zal dus een goeie training worden denk ik, hopelijk is het weer een beetje van goeie wil.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
juist uit mijn bed en ik moet zeggen dat het hier nogal een weertje is... Regen en wind...
Ik woon maar een tien minuten van de start, dus zal het daar wel niet veel schelen... Zal een tocht der Flandriens zijn...
Tot straks...
Ik woon maar een tien minuten van de start, dus zal het daar wel niet veel schelen... Zal een tocht der Flandriens zijn...
Tot straks...